Brink konsoluppdaterat och gratis-DLC:n detaljerad

Robot
Brink konsoluppdaterat och gratis-DLC:n detaljerad

Förra veckans pc-uppdatering har nått konsoler, den utlovade gratis-DLC:n har detaljerats och en ny statistiksajt är på väg upp senare under dagen.

#bethesda


Medlem
Brink konsoluppdaterat och gratis-DLC:n detaljerad

Undrar om dem med DLC grejer kommer möta dem utan. Nu är ju förvisso denna fri för alla (?), men annars..

Medlem

Nice stuff men Tactical Scanner verkar vara värdelös. Precis som om man har tid att använda den för att sedan plocka ut han med minst buffs och skjuta på den. Är ju så snabbt spel att du redan har blivit headshotted medans man höll på att mecka med den.

Medlem
Skrivet av Fleshcutter:

Nice stuff men Tactical Scanner verkar vara värdelös. Precis som om man har tid att använda den för att sedan plocka ut han med minst buffs och skjuta på den. Är ju så snabbt spel att du redan har blivit headshotted medans man höll på att mecka med den.

Tja, lär ju vara en passiv buff så att du ser när du håller över han med siktet.

Ser fram emot detta, mer banor behövs!

Inaktiv

Tror inte något DLC i världen kan rädda det här spelet. Har ägnat ett par timmar åt Brink och det är verkligen ett stort jävla sömnpiller.

Medlem
Skrivet av abbe:
Skrivet av Fleshcutter:

Nice stuff men Tactical Scanner verkar vara värdelös. Precis som om man har tid att använda den för att sedan plocka ut han med minst buffs och skjuta på den. Är ju så snabbt spel att du redan har blivit headshotted medans man höll på att mecka med den.

Tja, lär ju vara en passiv buff så att du ser när du håller över han med siktet.

Ser fram emot detta, mer banor behövs!

Ahh det tänkte jag inte på. Visst om den är passiv så kanske den inte är totalt värdelös.

Så snart det kostar 99:- blir det köp, inte innan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Så snart det kostar 99:- blir det köp, inte innan.

Iom att det redan nu råder råder total brist på spelare (vilket gör spelet totalt värdelöst) kommer du nog inte få en vidare rolig upplevelse...

Medlem

härlig härlig Brink ä verkligen ett roligt spel. Fattar inte hur så många kan klaga på Brink pågrund av Lagg vid releasen. ALLA nya FPS har laggat som gud vet vad de första veckorna. MW2 är Fortfarande en stor laggfest och jag har 24mbit i bredband så det är inte mitt fel

Medlem

Gött men tycker dock att Tactical scanner verkar vara en värdelös ability. Kommer ändå att skjuta på alla jag ser!


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

1
Skriv svar