Nu kan du gifta dig i Allods Online

Robot
Nu kan du gifta dig i Allods Online

Europa-versionen får samkönade äktenskap som exklusiv feature.

#allods-online


Medlem
Nu kan du gifta dig i Allods Online

Har prövat Allods ett tag, rätt kul måste jag säga. Påminner om WoW, fast mer skönare magier. Nackdelen med spelet är väl att man kan köpa power up items så spelaren med mest pengar på kortet blir den bästa.

Nåt jag hörde iaf


signatur

Game long and prosper

Medlem

Aldrig spelat Allods, men verkar ganska intressant..

Anyways, fyfan vilken spam det var på dig nu Sebastian, fan 6 inlägg i rad! Haha.


signatur

Trust is for fools...

Medlem

Allods är en schysst World of Warcraft-knockoff. Nothing more, nothing less.


signatur

subterranean homesick alien

Skrivet av Insanity:

Aldrig spelat Allods, men verkar ganska intressant..

Anyways, fyfan vilken spam det var på dig nu Sebastian, fan 6 inlägg i rad! Haha.

Ich bin ze Spam Führer!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Insanity:

Aldrig spelat Allods, men verkar ganska intressant..

Anyways, fyfan vilken spam det var på dig nu Sebastian, fan 6 inlägg i rad! Haha.

Ich bin ze Spam Führer!

oh Looooeewwwrd! Samla de allierade spamfiltrerna!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Allods Online? :S


signatur

Imperator

Medlem

Spelade Allods Online innan första "expansionen" vilket var väldigt kul, men när första expansionen kom så var man tvungen att köpa saker i item shoppen som boostade dps och liknande, om man ens skulle ha en chans att kunna questa och pvpa.. vilket gjorde att jag slutade tillsammans med 50% av de andra på servern, vet dock inte hur det ser ut nu för tiden.


signatur

Styrelseledamot i Aesir Online Community Gaming
(Svensk/Norsk Spelförening) besök gärna oss på www.aoc-gaming.se

Medlem

ÄNTLIGEN!!!!

eller nått...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det där måste(?) väl vara WoW-motorn dom har köpt sig?


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

AW8
Medlem

"Intressant nog begåvas Europa-versionen med den exklusiva möjligheten till homo-äktenskap. Möjligen ansågs detta för magstarkt för frihetens land Amerika, man kan bara spekulera."

Haha! Gud skapade ju inte människorna för att de skulle äkta personer av sitt egna kön, men vi syndare på andra sidan atlanten, vi bryr oss inte.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Lol.

Sarcasm is strong in this one.

Frihetens land alltså?

Medlem

Betyder detta Europa = Gay?

Medlem

Äntligen!


signatur

Meep!

Medlem

Kanske skulle ta och gifta sig i verkligheten istället.

Tycker det är så jävla nördigt med all romatik (gay, gifemål, sex mm) i dataspel. Fan, ut och upplev det på riktigt.

Men det kanske är bra, vissa får nog bara uppleva det i dataspel. Och det kanske inte är så underligt... Hahahahaha

Medlem

Skulle vara kul om man verkligen gifte sig på pappret i spel. Oh my, it's a dude.. Jag är inte bög jag lovar.. Men det står här att du är gift med en James ifrån Storbritannien? Gaahh

1
Skriv svar