Playstation Network snart igång igen

Robot
Playstation Network snart igång igen

Senast denna vecka ska Playstation Store och alla andra PSN-tjänster vara igång.

#sony


Medlem
Playstation Network snart igång igen

"Playstation Nework" ?

Inte "Network"?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Kanske man äntligen får aktivera koden i Dirt 3 för att få lite nya bilar.

Medlem
Medlem

Hurray, äntligen kan man få sina gratislir :>


signatur
Medlem
Skrivet av Slashneed:

Hurray, äntligen kan man få sina gratislir :>

Min första tanke också ^^

Medlem

tamig fan på tiden.

Medlem

Inte som att det har varit så mycket val. Men nu är det fan på tiden att sparka igång tjänsten. Om den inte är uppe innan E3 så är det ju pinsamt och katastrofalt. Vill ha DLC till mina spel, vill köpa saker från PSN. GIEF nao!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Det är så dags att vakna

Medlem

Så lät det väl för två veckor sedan?

Inaktiv

Infamous och Rachet & clank.

Inaktiv

Snart igång igen ? Efter diverse uppskjutna nystarter så var det ju sagt att senast den 31.6 skulle det vara igång, lyckades det löftet inte heller hållas då ?


signatur

Knower of the unknown

Medlem
Skrivet av Kurt QuadDamage:

Snart igång igen ? Efter diverse uppskjutna nystarter så var det ju sagt att senast den 31.6 skulle det vara igång, lyckades det löftet inte heller hållas då ?

Umm 31/6? Du menar nog 31/5 alternativt 30/6 men isf. så har dom en månad på sig.

Men hoppas inte för mycket, det ryktas ju om att några idioter håller på o hacka sony igen idag..


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Fanken, de sa ju SENAST den 31/5, mitt tålamod börjar tryta....


signatur

Allah är stor men jag har större

Inaktiv
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Kurt QuadDamage:

Snart igång igen ? Efter diverse uppskjutna nystarter så var det ju sagt att senast den 31.6 skulle det vara igång, lyckades det löftet inte heller hållas då ?

Umm 31/6? Du menar nog 31/5 alternativt 30/6 men isf. så har dom en månad på sig.

Men hoppas inte för mycket, det ryktas ju om att några idioter håller på o hacka sony igen idag..

jo menar 31.5, dagar och månader går ju så tokfort så man har knappt koll på vilken månad det är längre.


signatur

Knower of the unknown

Medlem

tänkte det med dirt 3 koderna blir det allra första som ska fixas.

Medlem

Det jobbiga är att dom inte bara kan säja att nu sätter vi igång psn store den 3/6 tex. Utan dom måste säja i slutet av veckan å så får man reda på samma dag när det öppnas om man har tur.....

Medlem
Skrivet av Richter:

Kanske man äntligen får aktivera koden i Dirt 3 för att få lite nya bilar.

Ja.. På tiden! Väldigt korkad lösning vid såna här tillfällen..

Medlem
Skrivet av ohem:

"Playstation Nework" ?

Inte "Network"?

Där var du lustig


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Happ, trevligt...Btw de som wajnade sönder sig under tiden psn har varit nere kanske borde ta sig ett sabbatsår från spel då ni förmodligen är beroende. Bara en tanke...

Medlem

Va fan, har det inte kommit upp ÄN?
Vad är det för tjommar som jobbar på sony egentligen?

Medlem

Jahaja... har inte haft något behov av tjänsten så mig gör det inget om det inte är igång.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

skit snack. ångrar köp av ps3 la ut 5000 kr på skiten


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

skiter i gratis spel o plus vill bara spela nya dlc fan


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

elmackonr1. SANT fan haha


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Ska bli kul när ps store är online igen, har varit ganska fint väder under tiden ps store varit nere så är inte hela världen.
Jag var en av dem som skaffade socom när psn precis gick ner och köpte dirt 3 när psn kom upp, tyvärr kan jag inte fixa koderna(vill ha humvee) pga store men kan vänta. Hade driving force fungerat till xbox hade jag skitit i ps3an.... :).
Dem som kör dirt 3 via ps3 kan gärna pm, mig. Ciao

Medlem

Va synd att SKITEN fungerar igen. En sorgens dag för gamers.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem
Skrivet av Serkish:

skit snack. ångrar köp av ps3 la ut 5000 kr på skiten

Skit är vad det är. Hoppas du lär dig i fortsättningen att inte köpa konsolskit.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

12
Skriv svar