Odjuret kommer i Infamous 2

Robot
Odjuret kommer i Infamous 2

The Beast gör kaos med Empire City – bara Cole kan stoppa honom, henne eller det.

#infamous-2, #infamous, #sony


Inaktiv
Odjuret kommer i Infamous 2

...om man nu kunde loggat in på PSN-store ja, 2:an lär väl hinna komma innan de fixat det.


signatur

äldre än dig!

Medlem
Skrivet av Nightportier:

...om man nu kunde loggat in på PSN-store ja, 2:an lär väl hinna komma innan de fixat det.

Precis...

Jäkligt synd för de som inte kört 1:an, det ligger klart på min topp 3 av alla ps3-spel i den genren

Medlem

Tvåan släpps om 9 dagar, vore kul om man kunde komma in i PS store innan. Så man man hinner köra igenom ettan.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Ha, trodde det stod "Rovdjuret" ...want some candy?!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag ska ta hem Infamous från PSN store när man får det gratis Vore inte fel att köra igenom det en gång som god innan man lägger ögonen på 2an.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Stressa inte igenom infamous1

Medlem

Fan va häftigt om det verkligen kommer häftiga monster som är så här skitmäktiga. Tycker det va lite för lite sånt i 1:an

Medlem

Var det där cole? :/ Besviken isåfall.


signatur

Rawr

Medlem

"The Beast skapar kaos i Empire City – bara Cole kan stoppa han, hon eller det."

Hur står det till med skolkunskaperna egentligen? Är det inte ett grundkrav för en "datorspelsjournalist"?


signatur

Åsikter är åsikter, fakta är fakta. Fakta bryr sig inte om dina känslor.

Medlem

Det är sjuukt snyggt? http://www.youtube.com/watch?v=89UVhiUwDyA
Läppsyncningen kan man väl förbättra, men resten är riktigt bra.

Senaste bilderna jag såg från spelet saknade AA dock, men här ser det bra ut. Hoppas det stämmer.

Medlem

Rättelse: The Beast skapar kaos i Empire City – bara Cole kan stoppa honom, henne eller det.
Ursäkta språknazismen, men det där gav mig utslag.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Äsch, det viktigaste är inte stavningen, utan att man förstår budskapet
Får jag pluspoäng hos dig nu, Sebastian Lind?^^


signatur

Game long and prosper

Tack för påpekandet angående underrubriken – ändrat nu! Det går fort när man skriver nyheter, och ibland blir det tyvärr inte alltid rätt.

Javas:
En guldstjärna i kanten, helt klart!

1
Skriv svar