Reklamen blockerar

Inaktiv
Reklamen blockerar

Det lyser en röd bubbla då jag har ett mess här på sidan, trycker på den och ser jag den? Nej, för den äckliga reklamen (som det för övrigt är för mycket av på fel ställen imo) lägger sig "över" rutan där jag ska se mitt meddelande, mäktigt irriterande får jag lov att påstå.

MVH Rikard


signatur

äldre än dig!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Nightportier:

Det lyser en röd bubbla då jag har ett mess här på sidan, trycker på den och ser jag den? Nej, för den äckliga reklamen (som det för övrigt är för mycket av på fel ställen imo) lägger sig "över" rutan där jag ska se mitt meddelande, mäktigt irriterande får jag lov att påstå.

MVH Rikard

Det ät felrapporterat!


signatur
Medlem

Börjar bli riktigt mycket reklam på sidan..
Jag har aldrig haft adblock på men nu måste jag tyvärr det.. Reklamen ställer till det..


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av andreashal91:

Börjar bli riktigt mycket reklam på sidan..
Jag har aldrig haft adblock på men nu måste jag tyvärr det.. Reklamen ställer till det..

Mindre intäkter = mindre innehåll. That's life. Vilken reklam är det som stör?


signatur
Medlem

Tex komplett.

Jag använder en funktion på musen. Trycker på scrollen och sen kan du bara dra musen upp eller ner så scrollar den på sidan.

För att detta ska funka så måste man klicka ute i fältet, men det går icke nu. För trycker jag med scrollen så öppnas 10 sidor till komplett.

Trycker jag i mitten av sidan så öppnas en nyhet eller något liknande :S


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Jag förstår verkligen inte alla som klagar så oerhört på all reklam.
Det enda som stört mig har varit popupen som man var tvungen att kryssa ner själv.
Men annars är det väl ingen vara? Den som är i bakgrunden syns ju knappt ens, förutom kanske den som är nu.. helt gul, har inte påsken varit redan?
Använder ingen adblock eller nåt sånt alls och kör med senaste firefox.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av andreashal91:

Tex komplett.

Jag använder en funktion på musen. Trycker på scrollen och sen kan du bara dra musen upp eller ner så scrollar den på sidan.

För att detta ska funka så måste man klicka ute i fältet, men det går icke nu. För trycker jag med scrollen så öppnas 10 sidor till komplett.

Trycker jag i mitten av sidan så öppnas en nyhet eller något liknande :S

Märkligt, jag kan freescrolla utan problem, mitt scrollhjulsklick är inget "musklick" så att säga. Webläsare?


signatur
Medlem

Hmm mysko.. Nu är det inge problem alls! Nu är ju bakgrunden borta (komplett).

Jag kör med Opera 11.11


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

1
Skriv svar