Deus Ex: Human Revolution - E3-rullen

Robot
Deus Ex: Human Revolution - E3-rullen

Läckert så det förslår när Eidos Montreal visar upp story och gameplay från kommande Deus Ex-liret.

#deus-ex-human-revolution-1


Medlem
Deus Ex: Human Revolution - E3-rullen

Nja med tanke på att en tredje del av spelet redan läckts ut och är full spelbart tycker man de borde kunna bjuda på lite mer än bara en halvdann trailer

Inaktiv
Skrivet av Cane:

Nja med tanke på att en tredje del av spelet redan läckts ut och är full spelbart tycker man de borde kunna bjuda på lite mer än bara en halvdann trailer

Trams, de är knappast skyldiga dig något förutom att släppa ett grymt spel vid release. Leaks suger fläskboll. T__T

EDIT: Ser riktigt smarrigt ut btw. För tankarna till Ghost in the Shell för mig. Definitivt köp.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Jag kommer piratkopiera det först för att ge det ett försök

Slödder.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Idono:
Skrivet av Ravenknight:
Skrivet av Luciphear:

Jag kommer piratkopiera det först för att ge det ett försök

Slödder.

Det är spelutvecklarna som är slödder. Så otroligt många spel som är värre än skit! Har redan köpt 3 spel detta året som är sämst tack vare dåliga spelutvecklare. Det fan inte svårt att släppa demo en vecka innan release. Om spelet är halvdant så får dem fler solda spel än om dem hade släppt demo. Kort och gott. No demo = piracy.

Indeed


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Idono:
Skrivet av Ravenknight:
Skrivet av Luciphear:

Jag kommer piratkopiera det först för att ge det ett försök

Slödder.

Det är spelutvecklarna som är slödder. Så otroligt många spel som är värre än skit! Har redan köpt 3 spel detta året som är sämst tack vare dåliga spelutvecklare. Det fan inte svårt att släppa demo en vecka innan release. Om spelet är halvdant så får dem fler solda spel än om dem hade släppt demo. Kort och gott. No demo = piracy.

Indeed

Ni tillskriver er rättigheter som ni inte har.

Parasiter....

Medlem
Skrivet av LariosoDog:
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Idono:
Skrivet av Ravenknight:
Skrivet av Luciphear:

Jag kommer piratkopiera det först för att ge det ett försök

Slödder.

Det är spelutvecklarna som är slödder. Så otroligt många spel som är värre än skit! Har redan köpt 3 spel detta året som är sämst tack vare dåliga spelutvecklare. Det fan inte svårt att släppa demo en vecka innan release. Om spelet är halvdant så får dem fler solda spel än om dem hade släppt demo. Kort och gott. No demo = piracy.

Indeed

Ni tillskriver er rättigheter som ni inte har.

Parasiter....

Word

Medlem

Awesome-sauce! Om det ens är hälften så bra som ettan kommer det vara ett underbart spel (och om det är dubbelt så bra så kommer allting annat att blekna vid jämförelse:))


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av LariosoDog:
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Idono:
Skrivet av Ravenknight:
Skrivet av Luciphear:

Jag kommer piratkopiera det först för att ge det ett försök

Slödder.

Det är spelutvecklarna som är slödder. Så otroligt många spel som är värre än skit! Har redan köpt 3 spel detta året som är sämst tack vare dåliga spelutvecklare. Det fan inte svårt att släppa demo en vecka innan release. Om spelet är halvdant så får dem fler solda spel än om dem hade släppt demo. Kort och gott. No demo = piracy.

Indeed

Ni tillskriver er rättigheter som ni inte har.

Parasiter....

Det är fortfarande fult att inte släppa demos. Förr i tiden vill jag minnas att många nya spel hade demos ute åtminstone någon vecka innan release, men då märkte dom kanske att man inte sålde lika mycket eftersom folk fick en förvarning om ifall spelet var skit eller inte.
Klart att folk vill prova på innan dom köper; hur kul är det att punga upp 5-600kr på något som inte går att spela mer än en timma t.ex?
Rätt att piratkopiera kanske är fel, men bättre marknadsföring än förfinade videosekvenser och uppmålade scener från spelen, tack!

Det finns en anledning till varför recensioner blir lästa innan folk bestämmer sig för att köpa eller inte - de låter någon annan ta smällen.

Nya Deus Ex luktar tyvärr ganska mycket stereotyp från de klipp man sett, men verkar fortfarande intressant.. inget jag kommer köpa innan det provats i alla fall.

Medlem

Årets spel asså!


signatur

Meep!

Inaktiv
Skrivet av LariosoDog:
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Idono:
Skrivet av Ravenknight:
Skrivet av Luciphear:

Jag kommer piratkopiera det först för att ge det ett försök

Slödder.

Det är spelutvecklarna som är slödder. Så otroligt många spel som är värre än skit! Har redan köpt 3 spel detta året som är sämst tack vare dåliga spelutvecklare. Det fan inte svårt att släppa demo en vecka innan release. Om spelet är halvdant så får dem fler solda spel än om dem hade släppt demo. Kort och gott. No demo = piracy.

Indeed

Ni tillskriver er rättigheter som ni inte har.

Parasiter....

Intressant diskussion. Är man slödder/parasit/något annat dåligt för att man gör det?

Är Rosa Parks parasit? Hon bröt lagen("tillskrev sig rättigheter hon inte hade"). Alla andra fall av civil olydnad i världen, som har fört med sig förändring, är det bara slödder som jävlas?

Det är såklart inte samma situation, men principen är densamma. Jag har själv inte piratat spel på en hel del år, men börjar komma närmre och närmre min smärttröskel. Har spenderat alldeles för många tusen på halvfärdiga spel som inte fixas på sistone, utan att kunna testa dom först. Jag tycker att folk har all rätt att vara förbannade, och framförallt all rätt att få testa ett spel innan köp.

Medlem
Skrivet av LariosoDog:
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Idono:
Skrivet av Ravenknight:
Skrivet av Luciphear:

Jag kommer piratkopiera det först för att ge det ett försök

Slödder.

Det är spelutvecklarna som är slödder. Så otroligt många spel som är värre än skit! Har redan köpt 3 spel detta året som är sämst tack vare dåliga spelutvecklare. Det fan inte svårt att släppa demo en vecka innan release. Om spelet är halvdant så får dem fler solda spel än om dem hade släppt demo. Kort och gott. No demo = piracy.

Indeed

Ni tillskriver er rättigheter som ni inte har.

Parasiter....

Tssk tssk, inte vara såna nu; Skulle du köpa en bil utan ha provkört den först? Som konsument har man faktist fler rättigheter än vad säljarna vill ge sken av
Som sagt, ge oss konsumenter ett demo eller en tidstämplad version, så kommer pirateriet sjunka (dock säkert med följden att färre spel blir sålda p.g.a det som nämnts tidigare, att spelen är så otroligt kassa nu för tiden )

Medlem
Skrivet av aspunk:

Intressant diskussion. Är man slödder/parasit/något annat dåligt för att man gör det?

Är Rosa Parks parasit? Hon bröt lagen("tillskrev sig rättigheter hon inte hade"). Alla andra fall av civil olydnad i världen, som har fört med sig förändring, är det bara slödder som jävlas?

Det är såklart inte samma situation, men principen är densamma. Jag har själv inte piratat spel på en hel del år, men börjar komma närmre och närmre min smärttröskel. Har spenderat alldeles för många tusen på halvfärdiga spel som inte fixas på sistone, utan att kunna testa dom först. Jag tycker att folk har all rätt att vara förbannade, och framförallt all rätt att få testa ett spel innan köp.

Håller med till fullo!

Medlem
Skrivet av Exodus:

Tssk tssk, inte vara såna nu; Skulle du köpa en bil utan ha provkört den först? Som konsument har man faktist fler rättigheter än vad säljarna vill ge sken av
Som sagt, ge oss konsumenter ett demo eller en tidstämplad version, så kommer pirateriet sjunka (dock säkert med följden att färre spel blir sålda p.g.a det som nämnts tidigare, att spelen är så otroligt kassa nu för tiden )

Om jag inte gavs tillfälle att provköra en bil innan köp skulle jag avstå helt.

Så att använda konsumentmakt på det sättet är jag helt för.

Att stjäla en bil för att provköra det jag vill köpa blir bara konstigt resonemang.

Jag väntar också på demo på vissa spel jag är tveksam till såsom Shift 2 som inte övertygar att de rättat till problemen i ettan. Så EA står utan ett köp tills demo är körd och övertygar.

Det man kanske behöver påminnas om som parasit, är att man upprätthåller en illegal kanal och legitimerar den genom att använda den.

En liten klick parasiter kommer alltid att finnas i samhället, men jag avundas dem inte något.

Medlem
Skrivet av aspunk:

Intressant diskussion. Är man slödder/parasit/något annat dåligt för att man gör det?

Är Rosa Parks parasit? Hon bröt lagen("tillskrev sig rättigheter hon inte hade"). Alla andra fall av civil olydnad i världen, som har fört med sig förändring, är det bara slödder som jävlas?

Det är såklart inte samma situation, men principen är densamma. Jag har själv inte piratat spel på en hel del år, men börjar komma närmre och närmre min smärttröskel. Har spenderat alldeles för många tusen på halvfärdiga spel som inte fixas på sistone, utan att kunna testa dom först. Jag tycker att folk har all rätt att vara förbannade, och framförallt all rätt att få testa ett spel innan köp.

Det är ingen som tvingar dig att köpa ett visst spel. Det är redan där det blir konstigt resonemang.

- Dom tvingar mig att köpa spel, så därför piratar jag spel för att se om det är bra först.

Que....

Marknadsekonomi går ut på att folk använder sin påhittighet för att erbjuda saker som man tror folk vill ha, till ett visst pris.

Är det sunkigt eller för dyrt, avstå - och det försvinner av sig självt om fler tycker som du.

Mycket enkla regler.

Medlem

Ser faktiskt riktigt tråkigt ut för anpassat till konsol för min smak..... nä när kommer Duke ^^

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Awesome-sauce! Om det ens är hälften så bra som ettan kommer det vara ett underbart spel (och om det är dubbelt så bra så kommer allting annat att blekna vid jämförelse:))

Jag förstår och håller absolut med om vad du säger, men... Att säga att ett spel kan blir dubbelt så bra som Deus Ex, det bästa PC-spelet som någonsin gjorts, är lite... Vad skall man säga... Orealistiskt?

För övrigt var det en mysig trailer, jag har börjat återfå hoppet om DX:HR efter att ha läst en hel del förhandstittar som alla menar att det är en värdig uppföljare till mästerverket från 2000. Får nog köpa ändå


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av LariosoDog:

Om jag inte gavs tillfälle att provköra en bil innan köp skulle jag avstå helt.

Så att använda konsumentmakt på det sättet är jag helt för.

Att stjäla en bil för att provköra det jag vill köpa blir bara konstigt resonemang.

Jag väntar också på demo på vissa spel jag är tveksam till såsom Shift 2 som inte övertygar att de rättat till problemen i ettan. Så EA står utan ett köp tills demo är körd och övertygar.

Det man kanske behöver påminnas om som parasit, är att man upprätthåller en illegal kanal och legitimerar den genom att använda den.

En liten klick parasiter kommer alltid att finnas i samhället, men jag avundas dem inte något.

Det är här våra åsikter går isär. Du stjäl inte bilen; du tar och kopierar bilen, testkör den, och om du gillar den så köper du den, annars trycker du på en knapp och vipps så försvinner kopian igen.

Visserligen finns det tyvärr några av dina så kallade 'parasiter' kvar som faktist fortsätter kör bilen utan att ha köpt den, sant, men industrin förstorar upp siffrorna av hur "mycket" dom förlorar i intäkter per år på grund av all piratning som sker, vilket är BS.

Med andra ord så skulle jag förespråka nämnd illegal kanal tills dess att spelutvecklarna tar till sig kritiken och ger oss konsumenter det vi vill ha. Tyvärr kommer inte det att hända eftersom det ser ut som det gör idag och allt handlar om pengar, den som pumpar in mest pengar till marknadsföringen, får ungdomarna att köpa deras spel för att trailern var så "otroligt cool", vilket håller i 3-6 månader, sen börjar samma visa om igen.

Skulle spelutvecklarna istället ta sig tiden att utveckla ett bra spel, med ett demo etc, så skulle dom tjäna på det i längden - men tyvärr så verkar inte det vara många som förstår detta, utan istället ska man agera egen polis och gå ut o söka med blåslampa och advokater efter dessa parasiter, som i "normala fall" inte skulle göra något olagligt.

Nu hamnade vi hyffsat offtopic här; så tillbaka till OnT: Jag ser verkligen fram emot det här spelet, men blir att vänta med köp då min dator ändå inte kommer palla det - och vem vet, tills dess kanske ett demo har hunnit släppas?

Medlem

Mina förväntningar gick sänktes väldigt mycket av denna trailern, tycker grafiken och animationerna ser billiga ut, och då kan det ju finnas risk att de slarvat med annat också.

Hoppas jag har fel! Det blir att provspela innan det blir ett köp.

Ser fint ut...

Ni som ondgör er över höga priset, ni behöver faktiskt inte ha det på releasedagen. Det går att vänta ett par månader. Media Markt säljer "AC - Brotherhood" för 99:- på vissa ställen, så det är inte svårt att göra rätt för sig.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av aspunk:

Intressant diskussion. Är man slödder/parasit/något annat dåligt för att man gör det?

Är Rosa Parks parasit? Hon bröt lagen("tillskrev sig rättigheter hon inte hade"). Alla andra fall av civil olydnad i världen, som har fört med sig förändring, är det bara slödder som jävlas?

Det är såklart inte samma situation, men principen är densamma. Jag har själv inte piratat spel på en hel del år, men börjar komma närmre och närmre min smärttröskel. Har spenderat alldeles för många tusen på halvfärdiga spel som inte fixas på sistone, utan att kunna testa dom först. Jag tycker att folk har all rätt att vara förbannade, och framförallt all rätt att få testa ett spel innan köp.

Du jämförde just piratande av dataspel med Rosa Parks och rassegregering? Som att försöka jämföra dagens köttproduktion med folkmordet i tyska dödslägrerna under 40 talet.
http://macrochan.org/images/Z/M/ZMST7ISBUCC5X3KSYHOM5YHKJ6O6WN7T.png

Gör som andra, läs recensioner, läs forum, kolla vad allmänheten upplever av spelet och sen ta ett beslut.

Piratande är ingen kamp om rättigheter, ni står inte upp mot de stora företagen, ni är inte förkämpar om fri talan, ni är jävla tjuvar så säg det bara för fan istället för att försöka ljuga om att ni driver en moralisk kamp.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Inaktiv
Skrivet av Keasar:
Skrivet av aspunk:

Intressant diskussion. Är man slödder/parasit/något annat dåligt för att man gör det?

Är Rosa Parks parasit? Hon bröt lagen("tillskrev sig rättigheter hon inte hade"). Alla andra fall av civil olydnad i världen, som har fört med sig förändring, är det bara slödder som jävlas?

Det är såklart inte samma situation, men principen är densamma. Jag har själv inte piratat spel på en hel del år, men börjar komma närmre och närmre min smärttröskel. Har spenderat alldeles för många tusen på halvfärdiga spel som inte fixas på sistone, utan att kunna testa dom först. Jag tycker att folk har all rätt att vara förbannade, och framförallt all rätt att få testa ett spel innan köp.

Du jämförde just piratande av dataspel med Rosa Parks och rassegregering? Som att försöka jämföra dagens köttproduktion med folkmordet i tyska dödslägrerna under 40 talet.
http://macrochan.org/images/Z/M/ZMST7ISBUCC5X3KSYHOM5YHKJ6O6WN7T.png

Gör som andra, läs recensioner, läs forum, kolla vad allmänheten upplever av spelet och sen ta ett beslut.

Piratande är ingen kamp om rättigheter, ni står inte upp mot de stora företagen, ni är inte förkämpar om fri talan, ni är jävla tjuvar så säg det bara för fan istället för att försöka ljuga om att ni driver en moralisk kamp.

https://www.youtube.com/embed/qQZSHpNcsRk

Och rosa parks var bara en girig människa som ville åka buss lyxigare. Ingen tvingade henne att åka buss.

Anledningen till att man tar till extrema exempel är att de etiska problemen blir tydligare. Tycker du att liknelsen är fel får du gärna peka ut vad som är fel.

Är dessutom inte pirat, som jag tidigare påpekade.

Medlem
Skrivet av Exodus:

Det är här våra åsikter går isär. Du stjäl inte bilen; du tar och kopierar bilen, testkör den, och om du gillar den så köper du den, annars trycker du på en knapp och vipps så försvinner kopian igen.

Visserligen finns det tyvärr några av dina så kallade 'parasiter' kvar som faktist fortsätter kör bilen utan att ha köpt den, sant, men industrin förstorar upp siffrorna av hur "mycket" dom förlorar i intäkter per år på grund av all piratning som sker, vilket är BS.

Med andra ord så skulle jag förespråka nämnd illegal kanal tills dess att spelutvecklarna tar till sig kritiken och ger oss konsumenter det vi vill ha. Tyvärr kommer inte det att hända eftersom det ser ut som det gör idag och allt handlar om pengar, den som pumpar in mest pengar till marknadsföringen, får ungdomarna att köpa deras spel för att trailern var så "otroligt cool", vilket håller i 3-6 månader, sen börjar samma visa om igen.

Skulle spelutvecklarna istället ta sig tiden att utveckla ett bra spel, med ett demo etc, så skulle dom tjäna på det i längden - men tyvärr så verkar inte det vara många som förstår detta, utan istället ska man agera egen polis och gå ut o söka med blåslampa och advokater efter dessa parasiter, som i "normala fall" inte skulle göra något olagligt.

Nu hamnade vi hyffsat offtopic här; så tillbaka till OnT: Jag ser verkligen fram emot det här spelet, men blir att vänta med köp då min dator ändå inte kommer palla det - och vem vet, tills dess kanske ett demo har hunnit släppas?

Man får ju tycka precis vad man vill om utvecklarna, men det ger en inte rättighet att göra som man vill med deras utgåvor.

- You don't like - don't buy.

Parasiter kommer alltid att hitta ursäkter för sitt beteende, det ena mer hjärtskärande än det andra:

- Vi gör detta för utvecklarnas eget bästa
- Ungdomar luras att ditt och datt...

osv.

DET ÄR BS.

Om utvecklarna inte ger spelarna det dom vill ha så dör deras verksamhet.
Det är ett pseudo-argument att piratverksamhet ger spelarna vad dom vill ha.

Snarare får de som spelar pc-titlar färre spel att välja på överhuvudtaget.
Plattform som ger flest sålda licenser blir det man satsar på i framtiden - därav konsollernas övertag.

Medlem

Kul att folk försvarar företagen, samma företag som har lagligen rätt att släppa skräspel, marknadsföra dem till döds och sen när man köpt skiten så får man inte lämna tillbaka skiten. Nej det borde vara lag på att man ska få lämna tillbaks spel upp till en vecka efter köp om man inte alls är nöjd med det för som det ser ut i dagens läge har spelutgivarna all världens möjligheter att lura oss konsumenter på pengar.

Inaktiv
Skrivet av LariosoDog:

- You don't like - don't buy.

Hur ska man veta om man gillar ett spel som inte har ett demo? Betalar man för det är det omöjligt att få pengar tillbaka om utvecklarna har ljugit. Att man samtidigt blir lurad av diverse spelrecensenter(ehm... *host*FZ och dragon rising*host*) gör inte saken lättare.

Nyliberalt skitsnack som låter företag göra vad de vill. Det håller inte.

Inaktiv

Spenderade drygt 1000kr på spel under april månad, det sagt så tankar jag fortfarande hem spel jag inte köpt. Det är ju först & främst en ekonomisk fråga, jag har inte råd med mitt spel beroende så jag kompletterar med illegal verksamhet. Är de fel? Ja. Bryr jag mig mycket? Nej.

Men samtidigt ligger det mycket i vad folk säger här, det har kommit ut ett hemskt antal dåliga spel under dom senaste 6 åren som inte varit något annat än skit. När det inte finns en demo, samt att majoriteten av recensioner är antigen fan-boy baserad eller för rädd för att dissa/såga spel från stora företag. Så finns det inte så mycket att vända sig till för att vara säker på att sin 500kr investering inte blir till skit. För 500kr är ingen liten summa, det är mat pengar för 10 dagar eller en el-räkning.

Men nu är det ju såhär att när du kan spara tusenlappar med några musklick och det finns knappt någon risk för att åka dit så borde man ju för sjutton vara en samarit för att inte använda sig av det.

Folk som skriver "parasiter" "slödder" så skulle jag satsa en månadslön på att dessa människor deltar i otillåtlig fildelning på ett eller annat sätt. Räcker det inte med att youtube klipp med skyddat innehåll? Eller musiken på din Ipod? Allt från bilder, filmer, serier eller vad fan som helst. Säkerligen hypokriter som inte stjäl spel men mycket troligen någonting annat.


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Skrivet av bonemachine:

Ser faktiskt riktigt tråkigt ut för anpassat till konsol för min smak..... nä när kommer Duke ^^

Fredag ;P I alla fall demon

Medlem
Skrivet av matte89:

Men nu är det ju såhär att när du kan spara tusenlappar med några musklick och det finns knappt någon risk för att åka dit så borde man ju för sjutton vara en samarit för att inte använda sig av det.

Folk som skriver "parasiter" "slödder" så skulle jag satsa en månadslön på att dessa människor deltar i otillåtlig fildelning på ett eller annat sätt. Räcker det inte med att youtube klipp med skyddat innehåll? Eller musiken på din Ipod? Allt från bilder, filmer, serier eller vad fan som helst. Säkerligen hypokriter som inte stjäl spel men mycket troligen någonting annat.

Jag har i alla fall aldrig deltagit i fildelning i någon form, varken musik, spel eller mjukvara.

Det är ännu ett av piraternas urskuldande drag:

- alla gör det

Min inställning bygger på:

Kreativa människor skapar saker jag har glädje av.
Något vill jag ge tillbaks till dessa.

Musik kan få mig att växla från dåligt humör till gott humör, spel skapar spänning, underhållning och adrenalin om vartannat.

Det självklara att återgälda är ju att man betalar för det som ger mig så mycket.

Det finns massor med ställen med recensioner man kan ta del av som en grund för om ett spel kan vara något för en själv eller inte. Det trevliga med många mjukvaror nu för tiden är att man har trialperiod, något att ta efter i spelvärlden kanske.

Det finns musik jag inte kan uppskatta eller förstå, och det finns spel jag inte gillar. Ofta finner jag att jag inte kollat recensioner innan jag köpt när det gällt floppar. Mitt eget fel.

Att köpa grisen i säcken är inte nödvändigt med internet tillgängligt.

Medlem

Episkt eller klyschigt?:)

Medlem
Skrivet av aspunk:
Skrivet av LariosoDog:

- You don't like - don't buy.

Hur ska man veta om man gillar ett spel som inte har ett demo? Betalar man för det är det omöjligt att få pengar tillbaka om utvecklarna har ljugit. Att man samtidigt blir lurad av diverse spelrecensenter(ehm... *host*FZ och dragon rising*host*) gör inte saken lättare.

Nyliberalt skitsnack som låter företag göra vad de vill. Det håller inte.

Det är väl inte att låta företag göra som dom vill - att inte köpa om man tycker det är crap.

Och det kostar inte ett skit att göra det.

Företagen drivs av att tjäna pengar och vad är värre förnedring än att inte sälja bra.
- Vi har lagt ned megajobb under flera års tid på detta och kunderna köper inte
- Investerarna är skitsura

All marknadsföring bygger ju på att skapa intresse och få folk att köpa.

Det lite halvfarliga som pågår på FZ är ju ev. intresserkonflikt där de är stora annonsörer och börjar behandlas välvilligt av recensenterna pga det.

Den naturliga motpolen, på spelarnas sida, kan äventyras.

Men jag är stor anhängare av demos och det är ju det vi bestämmer själva om vi kräver demos eller inte före vi köper.

Det är väl två saker jag brukar ge som feedback till spelutvecklarna:

- spelbara demos, tack
- möjlighet att spara speldata som backup.
Det har inte EA m.fl på PS3 på några spel, men de flesta går fint.
Går hårddisken sönder får man börja på ruta 1 igen, hur kul är det.

....ber om ursäkt för väldigt mycket off topic här....

12
Skriv svar