Jag har spelat Battlefield 3

Skägg.
10 Chambers
Jag har spelat Battlefield 3

I eftermiddags var jag och @Wildthing#Dice för att få en första inblick i multiplayer i #Battlefield 3. En dryg timmes gameplay och intervjuer med Patrick Bach, executive producer, och Lars Gustavsson, lead multiplayer designer. Mina läppar är förseglade och mina fingrar brythotade till 18:00 den 7 juni, då E3 officiellt drar igång. Sa jag att vi blir bland de första i världen att dela med oss av handson-intryck?

#blogg


signatur
Medlem
Jag har spelat Battlefield 3

Får man ställa en försiktig fråga angående vad du trodde skulle vara mest intressant/såg fram emot innan du satt där hands-on, som du så fint uttryckte dig

Samt en ännu mer försiktig fråga om något annat blev helt plötsligt ännu mer intressant

Det som jag personligen undrar mest över är hur likt BC2 det kommer bli... Only time will tellz


signatur

NinjaSkitz.

Medlem

Jag hann lira 10 minuter innan annan press fick ta min plats. Det är lite absurt när man tänker på att man lirat det. Typ som att Duke snart är här


signatur

Videomupp

Medlem

På en skala från 1-10, hur mycket ville ni sätta er och spela igen?

9 gissar jag på.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Haha, alla försöker på kreativa sätt mjölka info. ^^

Calle jag tror det är säkrast att inte svara alls.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Helt plötsligt vill jag ha jobb på FZ!

Redaktör

Här kan jag inflika att jag läst den första recensionen av Duke Nukem Forever.


signatur
Medlem

E-penisen är stor i denna tråden.


signatur

Videomupp

Skägg.
10 Chambers

18:00 7 juni, då ni!


signatur
Medlem

Får alla medlemmar varsitt exemplar av BF3 då?

Skägg.
10 Chambers

Japp, och en betald semester!


signatur
Medlem
1
Skriv svar