E3 topp 30 – Resistance 3

Robot
E3 topp 30 – Resistance 3

I den tredje delen av Insomniacs Resistance-saga är läget dystrare och personligare än någonsin. Just därför är detta ett av Playstation 3:s hetaste spel på E3.

#resistance-fall-of-man, #resistance-3


Inaktiv
E3 topp 30 – Resistance 3

Aldrig förstått mig på resistance spelen, aldrig spelat dem, är dom bra?


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Flakmonkey
Skrivet av Casten:

Aldrig förstått mig på resistance spelen, aldrig spelat dem, är dom bra?

Smaken är ju som baken men jag gillar den. Men å andra sidan har jag alltid haft en förkärlek för scifi (även om det här kanske inte riktigt klassas som det) och finurliga vapen. Har du en PS3a och inte lirat dem så kan det ju vara en god idé att vänta på samlingen som visst ska släppas med både spelen i ett.

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Casten:

Aldrig förstått mig på resistance spelen, aldrig spelat dem, är dom bra?

Smaken är ju som baken men jag gillar den. Men å andra sidan har jag alltid haft en förkärlek för scifi (även om det här kanske inte riktigt klassas som det) och finurliga vapen. Har du en PS3a och inte lirat dem så kan det ju vara en god idé att vänta på samlingen som visst ska släppas med både spelen i ett.

Jo, jag har också stor kärlek till sci fi.
Har bara tyckt att spelen ser lite halvdåliga ut, aldrig gillat shooter på konsol.
Jag är ju en av dem som vill ha tangentbord och mus till mina shooter. Vad vet jag, man kanske kan spela resistance med det,
Okej, då införskaffar jag samlingen med båda spelen i ett, även om det inte ser fantastiskt ut kan jag fortfarande ge det en chans.
Jag gav killzone och killzone 2 en chans, dom spelen tyckte jag var helt värdelösa så jag har inte ens orkat bry mig om killzone 3 mer än att jag såg en kompis spelade demon...


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Inaktiv

Tycker själv att det är fullständigt överskattat. Det behövdes ett bra spel till PS3 releasen, ett exklusivt, det blev Resistance.. Tvåan tyckte jag blev bättre än ettan, även upplevelsen var snäppet sämre. Co-op spelandet online var det enda som jag såg något nöje i en kort stund. Killzone tycker jag är femfalt bättre än Resistance, både multi och singelplayer.

1
Skriv svar