Nya medlemssidor

Skägg.
10 Chambers
Nya medlemssidor

Tjo!

Mitt under brinnande E3-prep tryckte vi ut de nya profilsidorna för medlemmar. Kom gärna med feedback på vad som är bra och/eller dåligt.

Exempel: @Carl Johansson-Sundelius


signatur
Medlem

Älskar älskar de nya profilsidorna!
Har inget negativt att säga om dom.

Lite konstruktiv kritik? Hmmm ... lägga till ett litet hjärta som ikon för att lägga till vänner, ett brev för pm osv ... på menyn till höger.

Men riktigt nice blev det!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bruden123:

Älskar älskar de nya profilsidorna!
Har inget negativt att säga om dom.

Lite konstruktiv kritik? Hmmm ... lägga till ett litet hjärta som ikon för att lägga till vänner, ett brev för pm osv ... på menyn till höger.

Men riktigt nice blev det!

Ska be Linus titta på passande ikoner!


signatur
Inaktiv

När man har expanderat din spelsamling så går det inte att minimera tillbaka den igen. Det går att göra med "vännerna". Annars var det riktigt bra och stilrent.

Medlem

Ser ut som ni har missat minimera knappen för spelsamlingen.
Kommer man nånsin att kunna lägga till retro konsoler? NES, SNES ect


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Redaktör
Skrivet av Neatherblade:

Ser ut som ni har missat minimera knappen för spelsamlingen.
Kommer man nånsin att kunna lägga till retro konsoler? NES, SNES ect

Vi missade minimera-knappen och ett gäng andra punkter, jag slängde upp en buggrapport till Plan 7-kodarna i morse.

Fler plattformar i speldatabasen - omöjligt är det inte. Kanske till och med troligt. Den som lever får se.


signatur
Medlem

Ser riktigt fräscht ut om jag får säga det själv! Har varit mycket ändringar nu på den senaste tiden så är mycket man måste få in i skallen


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Är det bara jag som inte kan hitta bildalbumen? Jag ser listan med ett par bilder nere till höger, där listas ett par från "Album: Mina bilder" men det går inte att ta sig till en översiktsbild eller byta till det andra albumet som jag har.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv
Skrivet av conthox:

Är det bara jag som inte kan hitta bildalbumen? Jag ser listan med ett par bilder nere till höger, där listas ett par från "Album: Mina bilder" men det går inte att ta sig till en översiktsbild eller byta till det andra albumet som jag har.

Har samma problem.

Samma problem här i ungefär en veckas tid. "Gamla" albumet tillhörde nog den äldre designen, därför är det förmodligen borta för studen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skägg.
10 Chambers

Plan 7 arbetar på det, inte klart till denna push men snart.


signatur
Medlem

Ser bättre ut nu, även om inte bildarkivet är klart än. (Jag vet: "Sluta tjôta ena!" )

Sedan lite off topic, captcha är lite lustigt ibland:

[ia=27413; large]
Bevisa att du är..... ryss?

En annan sak jag märkte när jag satt och pulade med detta inlägget är att man kan inte ha bildtext till bilden samtidigt som man vill ange att den skall visas i storleken "large".

Alltså [ ia=27413; biltext ] fungerar liksaså [ ia=27413; large ] men inte [ ia=27413; large bildtext]


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Bildtexterna ska skrivas så här:

[ ia=27413 Bildtext; large ]

Tackar!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jaha, fel ordning av mig, tack.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar