Call of Duty: Elite – första filmen

Robot
Call of Duty: Elite – första filmen

Och passa på att ansöka till betatestningen.

#call-of-duty-modern-warfare-3


Medlem
Call of Duty: Elite – första filmen

Riktigt cool introduktionsvideo. Välregisserad, och sjukt rolig.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Hahaha. Den var ju faktiskt lite kul. "Double rainbow"


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Tror absolut det här kommer fungera på de yngsta kidsen, slutet är iaf ganska komiskt.

Medlem

vem ska man behöva ge miljoner till för att få en realistisk shooter där taktik går före att springa runt ensam och hoppa och sticka kniv i allt man ser ? =_= verkligen inte i något cod spel så man får väl hoppas på bf3


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

vem ska man behöva ge miljoner till för att få en realistisk shooter där taktik går före att springa runt ensam och hoppa och sticka kniv i allt man ser ? =_= verkligen inte i något cod spel så man får väl hoppas på bf3

Skojar du?
Sedan när har Battlefield-serien varit realistisk?

Medlem
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av cute_ninja:

vem ska man behöva ge miljoner till för att få en realistisk shooter där taktik går före att springa runt ensam och hoppa och sticka kniv i allt man ser ? =_= verkligen inte i något cod spel så man får väl hoppas på bf3

Skojar du?
Sedan när har Battlefield-serien varit realistisk?

var ju därför jag sa att jag hoppas på bf3


signatur

always use the nubs for cover

Inaktiv
Skrivet av DonGrif:

Hahaha. Den var ju faktiskt lite kul. "Double rainbow"

Ska väl jag vara den första som tyckte den var dålig, ursäkta.
Hag tyckte den bara var rent dålig, personlig åsikt dock.

Medlem

För att sammanfatta så får man alltså betala för något varje månad som borde följa med spelet från början.

Ja du Bobby, dina vita tröjor blir bara vitare och vitare.

Medlem

Har sett bättre. NEXT!

Medlem

synd att BF3 äger sönder det där spelet i både grafik, känsla,animationer osv osv osv

Medlem

coooooooolt uppdaterad barracks med månads kostnad .... fucking jävla muu säger jag bara


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Grafiken ser ut som en påse bajs i COD efter att man sett Battlefield 3.

Medlem
Skrivet av BoZo:

För att sammanfatta så får man alltså betala för något varje månad som borde följa med spelet från början.

Ja du Bobby, dina vita tröjor blir bara vitare och vitare.

Tjänsten är gratis.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Ser faktiskt intressant ut. MW3 kan bli riktigt bra om det får dedikerade servrar och mycket kärlek från Infinity Ward med en hel del patchar till PC.

Får vänta och se helt enkelt, sköter IW sina kort rätt så kan detta bli riktigt jävla bra. Just nu är BF3 prioriterat dock. Men än är inte hoppet ute för MW3.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Jäkligt nice funktion egentligen, synd att Activision ska ha dollartecken i ögonen som vanligt och ta betalt för en del (förmodligen dom bästa) funktionerna.
Filmen var riktigt rolig imo, speciellt slutet med mw3


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag hoppas på att de lyckas med MW3 då jag alltid gillat CoD serien.

Kommer troligen skaffa både BF3 och MW3.
Vill gärna ha lite mer info om MW3 dock.

Medlem

Man skulle kunna kalla detta för "Call of duty: Facebook". Ganska intressant och cool idé, men jag kommer spela Modern warfare 3/Black ops som vanligt. Behöver inte denna tjänsten.

För er som säger "När man köper spelet så borde man få tillgång till hela spelet", jag anser att den här tjänsten inte är en del av spelet.

BF3 & CoD:MW3 all the way! =D


signatur

I want to play a game.

dmn
Medlem

Ni som gnäller om pengar hit och dit - skaffa jobb!

Skrivet av Kharif:
Skrivet av DonGrif:

Hahaha. Den var ju faktiskt lite kul. "Double rainbow"

Ska väl jag vara den första som tyckte den var dålig, ursäkta.
Hag tyckte den bara var rent dålig, personlig åsikt dock.

Samma här killen som snackade var ju bara lam när han skulle försöka vara cool. Skitspel blir det säkert också LAME


signatur
Medlem

Jag satt bara och tänkte på gmod hela filmen igenom.

Medlem

There aint no sunshine when Modern Warfare 3 is released.

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

var ju därför jag sa att jag hoppas på bf3

My bad
Hoppas även jag att BF3 blir mer realistisk. Som det är nu nöter jag lite BFBC2:V. Har ägt det ett tag och inte börjat spela förrän i helgen, och det var rätt kul!

Medlem

Rolig video men det behöver inte vara så komplicerat!!!! Ge oss CALL OF DUTY 2 det spelet var som en drog för mig. Fan va roligt det var.

Medlem

Jag vill ha en nice mp shooter i gammal ghost recon anda, taktiskt som fan ^^ så less på att allt nu för tiden är run and gun, eller run out in a open area with a knife


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av zlatan:

Rolig video men det behöver inte vara så komplicerat!!!! Ge oss CALL OF DUTY 2 det spelet var som en drog för mig. Fan va roligt det var.

Toujane, det är bandesign det.

Medlem

Verkar vara en bra tjänst men jag tror inte jag skulle vilja betala för nånting andra multiplayer-spel har gratis...

Medlem

Gamecube-kvalité på grafiken...

Medlem

haha nej någon "Elite" tänker jag då inte betala för. Jag köper dock mw3 eftersom jag och min sambo har samtliga spel i serien (utöver cod3 då). Men denna gången står sambon över. Hon gav upp efter cod:bo.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

vem ska man behöva ge miljoner till för att få en realistisk shooter där taktik går före att springa runt ensam och hoppa och sticka kniv i allt man ser ? =_= verkligen inte i något cod spel så man får väl hoppas på bf3

Du får gärna ge dina miljoner till Bohemia Interactive så att de kan utveckla ännu bättre spel än de redan gör. Fast med tanke på att du nämner Battlefield i samband med realism så tror jag inte att du skulle veta vad realism var om det så hoppade upp och bet dig där solen inte skiner.

12
Skriv svar