Lägenhetslimbo

Redaktör
Ponny
Lägenhetslimbo

Optimistiskt sett bor vi numera på 85 kvadrat. Idag fick vi nycklarna till trean och vi har kvar den nuvarande skokartongen till och med den 16 juni. 22 + 63 kvadratmeter blir 85. Häftigt, eller hur? Fast riktigt så enkelt är det inte.

Vi kan inte flytta in förrän runt den 15 juni när Ikea behagar att leverera vårt nya liv. Simon är dessutom spritt språngande galen över diverse skönhetspetitesser. Han planerar att måla om allt (skåp, väggar, dörrar, you name it!). Jag är inte så petig men, okej, jag kan också tycka att vissa grejer skulle må bra av en makeover. Så vi är fast i något slags lägenhetslimbo.

Själv orkar jag inte bry. Inte just nu i alla fall. Jag är såklart pepp som tusan, men E3 tar det mesta av min uppmärksamhet. Skoj, pirrigt, extraordinärt och fascinerande. Bara två och en halv dag kvar! Den här eftermiddagen vigs dock åt White Knight Chronicles II och stora ögon, lummiga skogar och elaka troll. Recensionen hittar ni på er favoritsajt om ett par dagar.

[ia=27132; large]
Powerglove!

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Lägenhetslimbo

White Knight Chronicles II-recension på wikipedia?
Naiz.

Redaktör
Ponny

Tänk om, tänkt rätt hörrödu!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Jamen ojsan, såklart den inte hamnar där.
Ska bli riktigt intressant och läsa en spelrecension på Helena Paparizou's fanforum på engelska. Skönt med lite varation än bara massa konstigheter..

Edit - jag missade ju att du sa favoritsida, hoppsan.
Jag hoppas att din recension kommer få många kommentarer, du kanske blir erkänd som en riktigt bra recensionskrivare. För att på riktigt lyckas så måste man ju ha många läsare också.

Det tror jag du uppnår, för jag har hört att aftonbladet har väldigt många läsare.

Edit 2 - Nejdå, jag gillar dina recensioner. Tycker självklart dem inte borde vara på aftonbladet, så jag förstår att du inte menar den sidan. Även om jag gillar den sidan så finns det bättre ställen att visa sin skicklighet i recensionskrivande i.

Jag har bara jävlats med dig hela tiden, såklart jag förstår att du menar FZ.

Även om jag gillar dessa rackets, så FÖRSTÅR JAG ABOSLUT INTE VARFÖR du ska skriva på den sidan, du når inte ut till publiken du vill, alls. Varför ska du skriva en spelrecension till personer som söker efter en racket? Sidan deras är inte bra heller.
Ibland är det bara jag som inte förstår tankar andra har, men nu kan väl ändå ingen förstå hur du tänker?

siken u so crazy

Medlem

jag håller med sebastian! på ett snällt och väldigt värmande sätt.

1
Skriv svar