Carmageddon: Reincarnation ute nästa år

Robot
Carmageddon: Reincarnation ute nästa år

Originalutvecklarna Stainless Games är de som slipar på den beryktade Carmageddon-titeln.

#square-enix, #eidos, #stainless-games, #carmageddon-reincarnation


Medlem
Carmageddon: Reincarnation ute nästa år

Nämen va tufft. Diggade dom tidigare Carmageddon spelen. Ser fram emot lite nostalgiska moment, köra över oskyldiga zombies osv


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Fint som snus!


signatur

Meep!

Medlem
Medlem

Och hela sidan kraschade, haha

Medlem

FAN! Va sur jag blev när räknaren började om med en sluttid på 100 dagar! GRRRR! Det var riktigt fräckt gjort av Stainless att göra så tycker jag

EDIT 1: Nu har la än då röknaren fått fnatt. Nu står den på 10 dagar i nedräckning. Altså 6 juni (E3).

EDIT 2: Nu fungerar sajten och jag sitter och läser dör fullt

"Nästa år väntas Carmageddon: Reincarnation ut som en nedladdningsbar titel, men är fortfarande endast i början av utvecklingen och Stainless söker aktivt efter en projektpartner."

Det är inte mycket tid att göra spel på. Hoppas verkligen dom fått spelmekaniken på plats och att allt går välsmort.

Detta är fan större än att Duke Nukem Forever är klart.

Medlem
Skrivet av darkthunder:

Nämen va tufft. Diggade dom tidigare Carmageddon spelen. Ser fram emot lite nostalgiska moment, köra över oskyldiga zombies osv

Vänta nu, zombies? Gamla tanter var det ju som gällde i det ocensurerade spelet


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Tillbaka till indie, I like it. Hoppas att det blir riktig bra, har haft väldigt roligt i de tidigare spelen med att köra över tanter och allt som nu gick på två ben.

Medlem

Zombies va det la bara i Tyska versionen?

Längtar fan..

Medlem

det va la Zombies i den mindre lyckade N64 versionen också?

Medlem

Oh My God?
Ser verkligen fram imot ett nytt Carmaggedon, Så många timmar som las ner på multiplaner delen i lan. Finns inget härligare än att klyva motståndarens bil på mitten genom en frontalkrock.

Medlem

Tanter med rullatorer


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Supernice. Hoppas det blir lika bra som första spelet blandat med andra

Ish
Medlem

Den ocensurerade hade människor, den andra zombies. Fact.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Grymt, time to get nostalgic!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

Tanter med rullatorer

100points ;D

http://www.youtube.com/watch?v=qbKKCCmh7GU

Medlem

Kul!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Så länge som det blir som carmageddon 1 och 2..inte som mega fiaskot carmageddon TDR 2000 som dödade hela carmageddon...urk...

haha skrattade högt när jag såg detta: http://www.carmageddon.com/history/carmageddon-tdr-2000


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem

Jaså? Jag gillade TDR2000.

Förresten, sa inte tanterna nåt i stil med "I was in the war" eller nåt. Var aslängesen jag spelade carmageddon. Tror jag har TDR2000 kvar på orginalskiva men de andra har jag blivit av med i nån flytt nån gång.

Medlem

Roligt roligt! ...förutsatt att det blir i stil med Carmageddon 2 givetvis (som så många andra påpekat). Och inget zombieskräp med grönt blod eller sånt tramsigt tack. Behåll hundar, pingviner och allt vad det nu var xD

Men i dessa tider då allt skall passa "alla" så lär det väl inte bli i närheten lika brutalt.. Trist Trots att medelåldern på gamers ständigt höjs så känns som att de flesta spelserier blir tramsigare.. Var är alla gibs!?

Medlem

Goda nyheter!

Medlem

Carmageddon - det enda spelet min mor inte tillät mig spela.

Nu vill hon inte övningsköra med mig. Livet är konstigt.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Grymt hoppas det blir lika bra som ettan var en gång i tiden!

Medlem

Vad var det som gjorde 1an så mycket bättre än 2an? Har aldrig spelat orginalet utan bara 2an. Och törs man fråga varför TDR2000 vägras beskrivas på hemsidan?

Hur dåligt kunde det ha blivit liksom?


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Vad var det som gjorde 1an så mycket bättre än 2an? Har aldrig spelat orginalet utan bara 2an. Och törs man fråga varför TDR2000 vägras beskrivas på hemsidan?

Hur dåligt kunde det ha blivit liksom?

Skulle du prova spela det hade du insett på en gång varför dom inte vill kännas vid TDR2000

Medlem

Jag har knappt något minne av TDR2000.. Bara hur det såg ut. Kändes som en gäspning. Det jag minns mest av TDR2000 var att jag laddade ner 150MB demo av det över flera veckor med GetRight xD Oh the days of 56k.

...och ettan har jag aldrig spelat.

Medlem

Jag tänker lite.. Först nytt Twisted Metal, nu nytt Carmageddon..

Betyder detta att chansen att se ett nytt Interstate, eller kanske Rock N Roll Racing precis har ökat?

1
Skriv svar