Rykte: Castlevania: Harmony of Despair till PS3

Robot
Rykte: Castlevania: Harmony of Despair till PS3

Xbox Live Arcade-exklusiviteten kan vara på väg till Playstation Network – nån som är sugen på att slakta flygande medusa-huvuden?

#castlevania-harmony-of-despair


Inaktiv
Rykte: Castlevania: Harmony of Despair till PS3

Undra om detta spelet kommer hamna bland gratisspelen att välja på vid nästa hackattack.


signatur

Knower of the unknown

Medlem

ugh gief Symphony of the night!

Medlem

Det är fy skam att Symphony of the Night inte släppts på EU PSN ännu. Konami borde även släppa Suikoden 1&2 där snarast!

Medlem

Det är bara köpa Sympony of the night på US PSN, gjorde jag i alla fall.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Konami har sagt när spelet kom till 360 att det skulle komma till PS3 om 360 versionen sålde bra, jag hoppas verkligen att spelet kommer snart för att jag vill ha detta


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Skulle vara trevligare med fler Castlevania i Metroidvania-stil, såsom Symphony of the Night eller Harmony of Dissonance

Medlem

Njae, det spelet är inget vidare att hänga i julgranen precis. Köpte det, har t.o.m köpt några DLC men ändå har jag aldrig haft särskilt kul med spelet... och jag anser ändå mig själv som en Castlevania-fanboy. Jag tycker det är kasst och att folk borde spara sina pengar, men det är som sagt bara min åsikt.

Inaktiv

Ett spel jag skulle vilja se på xbla / psn är ett spel konami gjorde till Supernintendo, ett sidscrollande rymdskepps skjuta spel där man var en katt ? Och man sköt på diverse knasiga motståndare, en boss var en lång tjej blandannat, minns fasen inte vad spelet heter nu igen, men kul var det.


signatur

Knower of the unknown

Medlem
Skrivet av Kurt QuadDamage:

Ett spel jag skulle vilja se på xbla / psn är ett spel konami gjorde till Supernintendo, ett sidscrollande rymdskepps skjuta spel där man var en katt ? Och man sköt på diverse knasiga motståndare, en boss var en lång tjej blandannat, minns fasen inte vad spelet heter nu igen, men kul var det.

Flygande katt, eh?
Tror jag vet vad du menar...
http://www.youtube.com/watch?v=QH2-TGUlwu4

Medlem
Skrivet av Kurt QuadDamage:

Ett spel jag skulle vilja se på xbla / psn är ett spel konami gjorde till Supernintendo, ett sidscrollande rymdskepps skjuta spel där man var en katt ? Och man sköt på diverse knasiga motståndare, en boss var en lång tjej blandannat, minns fasen inte vad spelet heter nu igen, men kul var det.

Det låter som att du menar Parodius, som är en parodi på Gladius.

Medlem

Men wow, det här spelet var ju liksom sååå bra ...

Medlem
Skrivet av Kurt QuadDamage:

Ett spel jag skulle vilja se på xbla / psn är ett spel konami gjorde till Supernintendo, ett sidscrollande rymdskepps skjuta spel där man var en katt ? Och man sköt på diverse knasiga motståndare, en boss var en lång tjej blandannat, minns fasen inte vad spelet heter nu igen, men kul var det.

Jag vet vad det heter!

Parodius, det är en parodi av Gradius. Parodius finns i flera olika upplagor om jag minns rätt, typ Sexy Parodius med mera.

Här finns en gameplay-film: http://www.youtube.com/watch?v=0iQCDGyVvnk&feature=related

Medlem
Skrivet av Zmizk:
Skrivet av Kurt QuadDamage:

Ett spel jag skulle vilja se på xbla / psn är ett spel konami gjorde till Supernintendo, ett sidscrollande rymdskepps skjuta spel där man var en katt ? Och man sköt på diverse knasiga motståndare, en boss var en lång tjej blandannat, minns fasen inte vad spelet heter nu igen, men kul var det.

Jag vet vad det heter!

Parodius, det är en parodi av Gradius.

Läs två inlägg ovanför ditt?

1
Skriv svar