Jaha, men tack då Firefox.. BRINN I HELVETET!

Medlem
Jaha, men tack då Firefox.. BRINN I HELVETET!

Har under några dagar (veckor?) blivit tillfrågad av Firefox om jag vill uppdatera till nyaste versionen, men har hela tiden klickat i "Inte nu, kanske senare"..
Så idag valde jag att uppdatera eländet så att jag skulle ha en säkrare o bättre browser.. Och vad händer?
De har ju ändrat utseendet ganska radikalt i toppmenyn, och jag stör mig som fan på det.
Jaha, ja tack då FIREJÄVLAFASCISTFOX för att jag får välja SJÄLV hur det ska se ut. Störde det er verkligen så jävla mycket på att jag var nöjd med förra utseendet?

Är trött och grinig just nu, ska gå o sova, men imorgon ska jag titta på möjligheter att kunna ändra tillbaka till det gamla vanliga. *muttrar mörkt*

#blogg

Medlem
Jaha, men tack då Firefox.. BRINN I HELVETET!

Högerklicka uppe bland menyerna och återställ till v3.6 utseendet.

Tro mig, det tog inte många sekunder innan jag ändrade. Stör mig dock fortfarande på klåfingrigheten i att flytta reload/refresh till höger!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Lämna feedback till utvecklarna vad du tycker. Finns på hjälp-menyn.

Själv stänger jag menubar, men tappar då plötsligt headern i captionbar för den sidan man står på. Men det är rapporterat till dom.

Sedan slutligen, hur mycket har du betalat för Firefox?

Testpilot

Tycker det är rätt roligt med alla som blir så irriterade då saker förändras (och då till det bättre)

Medlem

Jag har iaf lyckats återställa looken till gamla 3.6, kräver bara lite fipplande i menyerna och rafsa runt bland knapplayouten (reloadknappen).
Har till och med lyckats få tillbaks statusbaren nertill med hjälp av en liten plugin. (Status 4 Evar)


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Förstår inte vad ni dillar om. Den nya looken är ju stört-skön!

Fungerar med firebug oxå :>

Medlem

Haha det vanliga är den senaste versionen. Tanka ner någon theme som gör det fulare, om du vill ha det så.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Störde mig också något ifantligt på att reload-knappen satt så dumt till, och att det var så bökigt att komma in på bokmärken, men tack och lov kan gamla menyraden läggas till igen, och knappar kan flyttas.

Chrome, anybody?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det är väl det som är så nice med Eldräven? De kommer med lite nytt och samtidigt fortfarande lika anpassningsvänligt för både konservativa och hardcore-gänget ABP är dessutom oslagbart tillägg till FF. Blir lika överraskad var gång jag inser att youtube är belamrat med reklam annars.


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Medlem

Själv har jag problem med redirect-länkar när jag använder Google i Firefox 4.0. Malwarebytes hittar inget och nu har jag laddat ett program vid namn Kaspersky Virus Removal Tool och så får jag se om det hittar något. Nån snackade om att redirect-länkarna fuckar upp ens router. Varför kan inte alla virusskapare bara gå och dö?

Medlem
Skrivet av LupX:

Det är väl det som är så nice med Eldräven? De kommer med lite nytt och samtidigt fortfarande lika anpassningsvänligt för både konservativa och hardcore-gänget ABP är dessutom oslagbart tillägg till FF. Blir lika överraskad var gång jag inser att youtube är belamrat med reklam annars.

Då skulle du testa NoScript!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Ni menar att ni klickar på reload för att ladda om? Ctrl + R är mycket smidigare.

Sedan så finns Opera också


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skrivet av conthox:

Ni menar att ni klickar på reload för att ladda om? Ctrl + R är mycket smidigare.

Sedan så finns Opera också

http://tiny.cc/mpcnv


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av conthox:

Ni menar att ni klickar på reload för att ladda om? Ctrl + R är mycket smidigare.

Helt rätt, men ibland sitter man och slösurfar med enbart musen.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Med risk för att vara jävligt smidig:
Jag uppdaterar med F5.

Någon skillnad på F5 och Ctrl+R?


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Skrivet av jonis:
Skrivet av conthox:

Ni menar att ni klickar på reload för att ladda om? Ctrl + R är mycket smidigare.

Helt rätt, men ibland sitter man och slösurfar med enbart musen.

Mousegestures FTW


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Dansat runt med Opera, Chrome, Firefox och IE men har bestämt mig för att köra Firefox. Enbart för Noscript och enligt mig den bästa reklamblockaren!

Medlem

Jag är av den gamla f5-skolan också

Tack för påminnelsen om att man kan arrangera om knapparna. Jag förstår mig inte på varför man ska ha tabs ovanför addressfältet.. tydligen finns det en massa förklaringar till det men jag tycker att det känns mer 'ansträngande' om man måste dra muspekaren över ett element som inte tillhör webbplatsen, liksom.

Medlem
Skrivet av LariosoDog:

Lämna feedback till utvecklarna vad du tycker. Finns på hjälp-menyn.

Själv stänger jag menubar, men tappar då plötsligt headern i captionbar för den sidan man står på. Men det är rapporterat till dom.

Sedan slutligen, hur mycket har du betalat för Firefox?

Har inga siffror på mig, men det är nog en eller annan slant som Firefox fått in på mig tack vare reklam.
Ska hitta var man ändrar tillbaks först, sen skickar jag nog en feedback

Medlem

Kanske bara jag som är trött men jag förstår inte hur man ska lyckas ändra tbx till gamla utseendet...

1
Skriv svar