Första Serious Sam 3-trailern är helt mental

Robot
Första Serious Sam 3-trailern är helt mental

Seriösa Sam är tillbaka fräckare än någonsin och som den riktiga man han är tar han verkligen aldrig skydd. Vilket bevisas på E3-trailern.

#serious-sam-3-bfe


Medlem
Första Serious Sam 3-trailern är helt mental

Det är ju inte en klon i alla fall. Verkar som om de behåller det som varit awesome i Serious Sam serien och helt enkelt gör om det till ett spel för denna generationen. ^^


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

OMG! Ser ju fantastiskt ut! Ser riktigt roligt ut! Gillar Serious Sam serien, spelade igenom HD versionerna bara för en vecka sen typ också! Mycket bra spel! Köpte dom för 90 kr på Steam ungefär, när det var midweek madness med 75% rea!

Jag hoppas detta inte är en prequel och att man får se Mental! Alltid varit nyfiken på hur han ser ut!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Want! Älskar verkligen att lira coop i Serious Sam.

Medlem

Serious Sam med en M16 & iron sight?

Medlem

Fan vad snyggt, detta kan bli uber najs.

Medlem

Mycket imponerande grafik, får se om gameplay håller, verkar vara färre fiender än i de två första spelen. De har lyckats bra med att ge känslan av att AI kroppar har faktiskt tyngd...mycket bra!

Medlem

Ser underbart ut, Serious Sam är roligt! Höll på med SS:SE HD men så gjorde man en ominstallation av datorn, missade göra backup av Steam katalogen :/


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Oj Oj Oj!!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av hänt:

Serious Sam med en M16 & iron sight?

och vart ser du en m16 med iron sight ?

Dags att rida lite på Duke vågen, tja, varför inte?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

"NO COVER, ALL MAN" ...Tack!
Grafiken imponerade inte som 2an, men PCspel har sen länge kört i gyttja, så helt väntat tyvärr.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Dags att rida lite på Duke vågen, tja, varför inte?

Möjligt, men att Serious Sam 3 skulle släppas i sommar har varit känt länge, längre än DNF's datum.

Medlem

Duke Nukem till Serious Sam:

"Nice try"


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av T.Mani:

Duke Nukem till Serious Sam:

"Nice try"

Serious Sam till Duke Nukem:

"Why so serious?"


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Jag tyckte faktiskt det såg coolt ut... och co-opläget i dom gamla serious sam spelen var ju hysteriskt roligt.
Kommer bli detta och Duke


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem

Det ser ju galet bra! Blir ett köp.

Medlem

vill ha mer färger, men förutom det ser det troget ut till orginalet.


signatur

// Bacon <3

Inaktiv

Ser riktigt najs ut.

Serious Sam är ett spel som man har svårt att tycka illa om då det charmar och framkallar skrattattacker genom att överraska med överdrivna proportioner. Det har inte heller sedan tidigare haft några pretentioner om att ha en fängslande story med något vidare djup.


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem

Jag tycker att det ser lite lustigt ut med en Sam som springer runt med en M16 med holografiskt sikte, hoppas att alla de klassiska vapnen finns med, såsom kanonen

Medlem

Hoppas att det kommer den här månaden


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ge mig Serious Sam 3 med samma grafik som ettan istället. Tvåan hade alldeles för mycket träd och skit, störde mig enormt på det.

Ettan + MP (för unlimited lives och/eller spela med någon/några) + högsta svårighetsgraden + unlimited lives = Så jäkla roligt!
Tvåan däremot... not so much. Lirar fortfarande Serious Sam emellanåt.

EDIT: Glömde lägga in " + högsta svårighetsgraden".

Medlem
Skrivet av hänt:

Serious Sam med en M16 & iron sight?

Snarare Serious Sam med en HK-46 & EOTech Holografiskt sikte. Såvida inte mina ögon sviker mig..

Medlem
Skrivet av Remus:
Skrivet av T.Mani:

Duke Nukem till Serious Sam:

"Nice try"

Serious Sam till Duke Nukem:

"Why so serious?"

Jo, men visst. För Duke Nukem är ju verkligen jätte allvarlig.

Serious Sam bortgjord...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

De två sista stora actionhjältarna gör comeback på samma år! Länge leve Sam och Duke, jag kommer nog att köpa båda, galen samlare som jag är.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Blev lite intresserad faktiskt...


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

1
Skriv svar