Intervju med Naniwa

Intervju med Naniwa

Kul att FZ har börjat bevaka SC2-scenen.
För er som är intresserade av SC2 så kan jag tipsa om min blogg.
http://pieceseandbytes.blogspot.com

Medlem

Trevligt! Gillar sc2-turneringar.

"Efter the second game...." Svengelska. Naniwa verkade lite nervös när han pratade.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av cloudconnect:

Kul att FZ har börjat bevaka SC2-scenen.
För er som är intresserade av SC2 så kan jag tipsa om min blogg.
http://pieceseandbytes.blogspot.com

Förutom att det inte finns någon blogg på den länken så var det en bra blogg.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Tybalt: haha, fail, jag lyckades få med ett stavfel. Rätt adress är helt sonika. http://piecesandbytes.blogspot.com
För övrigt så har ST_Bomber tvingats lämna återbud till MLG pga. visum/flygstrul.
Ersättare blir oGsMC. Även ST_July är klar. Ni kan läsa mer på bloggen om ni tycker det är intressant.

Medlem

Ingen klippa på engelska direkt

Ti.
Medlem

NaNi ftw.

Älskar att han svarar brutalärligt på intervjuarens bekräftelsekåta frågor; Europeiska spelare är bättre än de från USA, i genomsnitt. Det behöver man inte vara MLG-mästare för att kunna svara på.

Sen får man stamma utan att det är jordens grej. Minns en konferens för några veckor sedan där en kardiolog och överläkare stammade sig igenom en hel föreläsning.

GLHF

Medlem
Skrivet av Ti.:

NaNi ftw.

Älskar att han svarar brutalärligt på intervjuarens bekräftelsekåta frågor; Europeiska spelare är bättre än de från USA, i genomsnitt. Det behöver man inte vara MLG-mästare för att kunna svara på.

Sen får man stamma utan att det är jordens grej. Minns en konferens för några veckor sedan där en kardiolog och överläkare stammade sig igenom en hel föreläsning.

GLHF

han är ju helt efterbliven. han tror han har möjlighet att bli den överlägset bästa spelaren i världen

Ti.
Medlem
Skrivet av edsf:
Skrivet av Ti.:

NaNi ftw.

Älskar att han svarar brutalärligt på intervjuarens bekräftelsekåta frågor; Europeiska spelare är bättre än de från USA, i genomsnitt. Det behöver man inte vara MLG-mästare för att kunna svara på.

Sen får man stamma utan att det är jordens grej. Minns en konferens för några veckor sedan där en kardiolog och överläkare stammade sig igenom en hel föreläsning.

GLHF

han är ju helt efterbliven. han tror han har möjlighet att bli den överlägset bästa spelaren i världen

Ja, inte blir man en vinnare om man inte tror på sig själv.
Sedan kan man osökt ana att du inte riktigt vet vad du pratar om..

Medlem
Skrivet av Ti.:
Skrivet av edsf:
Skrivet av Ti.:

NaNi ftw.

Älskar att han svarar brutalärligt på intervjuarens bekräftelsekåta frågor; Europeiska spelare är bättre än de från USA, i genomsnitt. Det behöver man inte vara MLG-mästare för att kunna svara på.

Sen får man stamma utan att det är jordens grej. Minns en konferens för några veckor sedan där en kardiolog och överläkare stammade sig igenom en hel föreläsning.

GLHF

han är ju helt efterbliven. han tror han har möjlighet att bli den överlägset bästa spelaren i världen

Ja, inte blir man en vinnare om man inte tror på sig själv.
Sedan kan man osökt ana att du inte riktigt vet vad du pratar om..

jo det handlar ju väldigt mycket om att tro på sig själv i det läget han är i. det är ungefär lika trovärdigt som om en 40åring plötsligt bestämmer sig för att spela fotboll, och tror att han kan bli bäst i världen. eller en svensk med 80iq som är övertygad om att han kommer bli statsminister

och på vilket sätt verkar det som att jag inte vet vad jag pratar om? jag är någorlunda bombsäker på att det är tvärtom.

Medlem
Skrivet av edsf:

"...eller en svensk med 80iq som är övertygad om att han kommer bli statsminister"

Är det inte just det vår nuvarande statsminister har?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar