Duke-röstskådisen bekräftar DLC-planer

Robot
Duke-röstskådisen bekräftar DLC-planer

Rösten bakom Duke Nukem, Jon St. John, har fortfarande röstinspelningar på gång fast Duke Nukem Forever är klart.

#duke-nukem-forever


Medlem
Duke-röstskådisen bekräftar DLC-planer

Nej.

Medlem
Medlem

Singstar Duke-edition?

Medlem

Tjaa han "Sjunger" ju i Duke Nukem 3D om man aktiverar en mikrofon så, helt omöjligt är det ju inte


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Re-make på banan där Duke sjunger karaoke? "Booorn to be wiiild"


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Ofta han kan sjunga i Duke 3D? Fan hur kunde jag missa det!!??
Hoppas dom utvecklar expansionspaket och inte DLC


signatur

Game long and prosper

Medlem

Fan va cool kille!! Haha! Duke äger!!

Medlem
Skrivet av Javas:

Ofta han kan sjunga i Duke 3D? Fan hur kunde jag missa det!!??

E3M1 "Raw Meat", karaokebaren.

Medlem
Skrivet av Javas:

Hoppas dom utvecklar expansionspaket och inte DLC

+1

Medlem
Skrivet av G M R:
Skrivet av Javas:

Hoppas dom utvecklar expansionspaket och inte DLC

+1

Inte så troligt iof. DLC är det nya "expansions-paktet". Låt oss snarare hoppas på en dlc lika stor som ett expansionspack. Tiden med expansionspack är förbi.

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av G M R:
Skrivet av Javas:

Hoppas dom utvecklar expansionspaket och inte DLC

+1

Inte så troligt iof. DLC är det nya "expansions-paktet". Låt oss snarare hoppas på en dlc lika stor som ett expansionspack. Tiden med expansionspack är förbi.

Allt annat om Duke handlar ju om retro, så man kan ju ändå hoppas på expansionspack.
Som jag sagt tidigare är jag emot DLC, det känns mer som dyra tvång än ett värt tillägg.

Medlem
Skrivet av G M R:
Skrivet av Fargo:
Skrivet av G M R:
Skrivet av Javas:

Hoppas dom utvecklar expansionspaket och inte DLC

+1

Inte så troligt iof. DLC är det nya "expansions-paktet". Låt oss snarare hoppas på en dlc lika stor som ett expansionspack. Tiden med expansionspack är förbi.

Allt annat om Duke handlar ju om retro, så man kan ju ändå hoppas på expansionspack.
Som jag sagt tidigare är jag emot DLC, det känns mer som dyra tvång än ett värt tillägg.

Det varierar med dlc. Vissa är mer som expansionpacks, andra är dyra tillägg.

Medlem

This was a triumph...

1
Skriv svar