Saints Row: The Third

Robot
Saints Row: The Third

Tredje gången gillt för Saints Row. Och Volition verkar ha insett vad de är bäst på – vansinnigheter!

#saints-row-the-third, #volition, #saints-row-2, #la-noire


Medlem
Saints Row: The Third

ååjävlar va tråkig teaser...

Inaktiv
Skrivet av thejomp:

ååjävlar va tråkig teaser...

Ny CG trailer
http://www.youtube.com/watch?v=csTf2Z7xlQ0&

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av thejomp:

ååjävlar va tråkig teaser...

Ny CG trailer
http://www.youtube.com/watch?v=csTf2Z7xlQ0&

Fyyfan va kött! blir nog ett köp

Inaktiv

Tack för förhandstitten förresten. Ser fram emot spelet, håller tummarna för ett riktigt bra gameplay i en totalt utflippad sandlådemiljö.

"Subtilt är inte ett ord jag använder särskilt ofta", bra kommentar från Torbit.

Medlem

Ska bli gött och kan faktiskt hålla med honom när det gäller dessa gigantiska sandlådespel som finns ute, oftast rör man sig ändå bara i vissa delar utav hela kartan och det mesta är transportsträckor.
Ser fram emot SR3, anser fortfarande att GTAIV var en flopp när det kommer till singleplayer. Sen har jag faktiskt inte varit vidare förtjust i RDR, kom bara till Mexico innan jag blev trött, 90% av tiden i spelet handlar ju om att rida till sina mål. Spelar LA Noire nu och det är ju väääääldigt upprepande, tur nog kan man be sin kollega skjuts runt. Förstår knappt varför det är en sandboxspel, när man inte vill utforska staden. Kan man inte förstöra eller ha annat för sig, varför skulle man då vilja köra runt i en stad?

Medlem

är lite skeptisk när det gäller alla sjuka sakerna, jag älskar tvåan men jag känner inte igen mig i detta. hoppas verkligen att det inte är överdrivet "orealistiskt" ...


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Ish
Medlem
Skrivet av limmplimmp:

är lite skeptisk när det gäller alla sjuka sakerna, jag älskar tvåan men jag känner inte igen mig i detta. hoppas verkligen att det inte är överdrivet "orealistiskt" ...

Tvåan var ju överdrivet som fan. Blir ett köp om ekonomin tillåter.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Aah snart måste man vinna på lotto för att ha råd med alla spel som kommer i höst...samma månad dessutom :S

Medlem

Gillar hur datatjejen sitter där i soffan som ingenting har hänt när det är värsta gunfight i baren i trailern som buio länkade

Medlem

Zzzzömnpiller.

Medlem

Men shit, låter för larvigt och oseriöst för att verka intressant.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Älskar Saints Row spelen


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Inaktiv

Låter väldigt intressant

Medlem
Skrivet av Javas:

Men shit, låter för larvigt och oseriöst för att verka intressant.

Här gott folk har vi en stel/tråkig person, som säkert sitter hemma och kollar på Ellen och dricker Te varje dag


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av Javas:

Men shit, låter för larvigt och oseriöst för att verka intressant.

Här gott folk har vi en stel/tråkig person, som säkert sitter hemma och kollar på Ellen och dricker Te varje dag

Te är bra för hjärtat och Ellen kan vara roligt ibland när hon har intressanta gäster (Justin bieber klassas inte som intressant)

Medlem

Hoppas på fler än 4 spelar coop ^^

Medlem

Mja, ettan var ju underhållande åtminstone.. tvåan not so much. (:


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Om Johnny Gat är med så blir jag nöjd och ett köp

Medlem
Skrivet av jimbo9000:

Om Johnny Gat är med och samma röst som 2:an så kommer det bli ett köp

Medlem
Skrivet av MMO4Life:
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av Javas:

Men shit, låter för larvigt och oseriöst för att verka intressant.

Här gott folk har vi en stel/tråkig person, som säkert sitter hemma och kollar på Ellen och dricker Te varje dag

Te är bra för hjärtat och Ellen kan vara roligt ibland när hon har intressanta gäster (Justin bieber klassas inte som intressant)

Så sant
Ändrar mig då, han är säkert en person som kollar på Bieber......"shivers"..... <.<


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av Javas:

Men shit, låter för larvigt och oseriöst för att verka intressant.

Här gott folk har vi en stel/tråkig person, som säkert sitter hemma och kollar på Ellen och dricker Te varje dag

Men herregud så fel du har människa Jag älskar humorkryddade spel, men att gå från gangsta shiet till....det här, känns bara som en spark mot skrevet på SR imo.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ja älskar att det finns co-op i Saints Row, det är skit kul att springa runt och göra skumma saker med en kompis

1
Skriv svar