vill ha ett nytt spel.... MEN VAD !?

Medlem
vill ha ett nytt spel.... MEN VAD !?

har köpt en ny burk som kan maxa allt men nu har jag fått en jävla käft-smäll... vad ska man lira ?

Lirar Aion, men har gjort allt man kan i hela spelet, från raids, till riktigt hög pvp rank, o sen pvp film o kåta sig i snygga karaktärer -.-"

Har även Arma2 men att lira campain e lika tråkigt som att slötitta porr...
Så finns de ju såklart Avp det nya , men skiter på mig av rädsla så det var inte någe för mig=)

Behöver tips på ett nytt spel, ett bra sådant värt att satsa 500 spänn på) =p
Starcraft 2 e de kul ? ser kul ut men hmmm kan man köra typ pvp på de som cs ? menar public servers.

Jo sen gillar jag mmo spel också ( väntar på Swtor / Tera ) någe spel man glömt där ?

The witcher ?

Medlem

Witcher 2. Fantastiskt bra spel, och så kommer du kunna njuta av krämen i nya burken.

Medlem

hur e hållbarheten ?

vill kunna nyttja spelet till max o sen om de kommer dlc o patchar skulle ju vara underbart ( lirade borderlands, 100% alla dlc, alla karaktärer o älskar det fortfarande ) någe i den stilen ;P

Medlem

jag o en polare e också ute efter något nytt, MP FPS helst, ala BC2...Efter 700 timmar börjar man tröttna lite smått

Medlem

REd orchestra 2 släpps snart så det som FPS kan nog vara intressant. Annars finns ju alltid crysis 2.

Medlem

The Witcher 2 skulle jag vilja säga om du vill använda krämen i burken. Speciellt me allt på max OCH ubersampling igång.
+ tog mig bra länge att köra igenom första gången, håller på me genomgång 2 och njuter av varje ögonblick, hållbarheten kan jag väl hinta lite om att pga vilken "väg" du väljer att gå lite längre in i spelet så blir det stor skillnad på storyn kan man säga, så man kan spela igenom spelet flera gånger och hitta saker du ännu inte sett.

Medlem

tror jag köper starcraft 2 imorrn, verkar kul, älskade såna spel när man va mindre, o sen verkar de sjukt kul o typ lira online o grejs.

Jag kommer att köpa witcher 2 i framtiden, men just nu så känns de inte värt o lägga 500 spänn på ett 1 ticket only spel

Inaktiv
Skrivet av vuze2143:

har köpt en ny burk som kan maxa allt men nu har jag fått en jävla käft-smäll... vad ska man lira ?

Lirar Aion, men har gjort allt man kan i hela spelet, från raids, till riktigt hög pvp rank, o sen pvp film o kåta sig i snygga karaktärer -.-"

Har även Arma2 men att lira campain e lika tråkigt som att slötitta porr...
Så finns de ju såklart Avp det nya , men skiter på mig av rädsla så det var inte någe för mig=)

Behöver tips på ett nytt spel, ett bra sådant värt att satsa 500 spänn på) =p
Starcraft 2 e de kul ? ser kul ut men hmmm kan man köra typ pvp på de som cs ? menar public servers.

Jo sen gillar jag mmo spel också ( väntar på Swtor / Tera ) någe spel man glömt där ?

The witcher ?

witcher 2 o du får samtidigt nytta av din spelrigg

Medlem

jo men jag har nyttjat min spelburk ganska bra ;P lirat arma2 på max ûber o de flöt på riktigt fint Sc2 ser jäkla snyggt ut också

så hör väll det till o skaffa crysis 2 också XD

e de någon som lirar Sc2 ?

ps, när jag pluggar in min basanläggning så hör jag "musljud" så att säga jag hör datorn i högtalarna, Har de nya MSI millitary 2 kortet i, e de så att inet har glömt o typ isolera någon kabel ?=

Medlem

Sc2 for the win <3 men börja typ med koden som du får med och gör ett test account och lär dig spelet så kan du komma till bra ranking direkt när du kör placment matches för det tar år att ranka upp sig ex från Diamond till Master osv. Men jaja:D bara ett tips om du nu köper det, grymnt spel all hail BLIZZARD!

Inaktiv
Skrivet av vuze2143:

jo men jag har nyttjat min spelburk ganska bra ;P lirat arma2 på max ûber o de flöt på riktigt fint Sc2 ser jäkla snyggt ut också

så hör väll det till o skaffa crysis 2 också XD

e de någon som lirar Sc2 ?

ps, när jag pluggar in min basanläggning så hör jag "musljud" så att säga jag hör datorn i högtalarna, Har de nya MSI millitary 2 kortet i, e de så att inet har glömt o typ isolera någon kabel ?=

jag kan tyvärr inte hjälpa dig med ditt problem.

Inaktiv

Klart att du kan köra PvP i SC2. Herp derp.

Vill du ha valuta för pengarna så är SC2 ett solklart köp. Kanske inte världens roligaste singleplayer men det är multiplayer som gäller. Lätt att lära sig men helt jäkla omöjligt att bemästra.


signatur

You must construct additional pylons.

1
Skriv svar