Nu kan du förboka Playstation 4

Robot
Nu kan du förboka Playstation 4

Svensk spelbutik accepterar förhandsbokningar på Sonys nästa konsol – för 6995 kronor.

#nyhetstips, #sony


Inaktiv
Nu kan du förboka Playstation 4

bokat och betalat!

Nu är det bara att vänta!

Medlem

Har du redan BETALAT också? Du må vara en rik man!

Medlem
Skrivet av showerguy:

bokat och betalat!

Nu är det bara att vänta!

Palla ligga ute med 7k i två år ^^ känns onödigt imo inte så troligt heller. tvivlar att dom skulle ta betalt när dom bara har preliminärt pris ^^

Inaktiv

Vad är poängen?

Medlem

ja, boka för saker ni inte vet hur det ska funka hur bra det är och vad den har för funktioner...
verkar som ett slöseri för mig


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

Vill nog se lite mer av PS4 innan jag betalar. Känns som sagt onödigt.

Medlem

Rätta mig om jag har fel, men vanligtvis när man förbeställer en produkt, så brukar väl inte pengarna dras förrän strax innan det ska levereras?

Vidare, om PS4 hamnar på en prislapp runt 7000kr, så får den mer eller mindre vara en dator i konsoll-format, med stöd för alla former av datortillbehör, och eventuellt även kunna köra samma spel som datorn.

Skulle tro att Sony kommer annonsera -nånting- om en eventuell PS3 uppföljare på årets E3. Samtidigt tror jag det är lite för tidigt för en uppföljare. Däremot, att inte annonsera något alls, kommer ge Nintendo fritt spelutrymme med sin nya konsoll, och därmed sätta press på både Sony och Microsoft att komma ut med sina nya konsoller.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

suck.. 7k.

köp en jävla speldator istället.

Får en duglig i7a + high-end graffe och 8 gig ram för den summan...

/idiocy

Medlem

Bokat! Har köpt alla andra Playstation på relesase dagen... så denna ska bara bokas så är det bara!

Fast å andra sidan kommer jag boka WII2 och Nya krysslådan med så det så!


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem
Skrivet av Eriand:

suck.. 7k.

köp en jävla speldator istället.

Får en duglig i7a + high-end graffe och 8 gig ram för den summan...

/idiocy

OK! Köper en PC då också då..... duger att betala räkningarna med.. skit pryl!


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem
Skrivet av Eriand:

suck.. 7k.

köp en jävla speldator istället.

Får en duglig i7a + high-end graffe och 8 gig ram för den summan...

/idiocy

Och hur mycket information vet vi om PS4 i nuläget? Mer än att det ska komma en uppföljare "förr eller senare" ? Såvitt vi vet, så kanske PS4 har just, en processor likvärdig/bättre än i7a, high-end grafik och 8 gig (eller mer)


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Ish
Medlem
Skrivet av showerguy:

bokat och betalat!

Nu är det bara att vänta!

Det är nog bara du som tycker det var ett vettigt beslut.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Löjligt, och inte speciellt seriöst av Webhallen. I flera år så hade Webhallen även Morrowind till PS2, men det släpptes ju så klart aldrig då Bethesda aldrig någonsin sa att dom utvecklade spelet till PS2. Webhallen får gärna börja erbjuda riktiga produkter.

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Eriand:

suck.. 7k.

köp en jävla speldator istället.

Får en duglig i7a + high-end graffe och 8 gig ram för den summan...

/idiocy

Och hur mycket information vet vi om PS4 i nuläget? Mer än att det ska komma en uppföljare "förr eller senare" ? Såvitt vi vet, så kanske PS4 har just, en processor likvärdig/bättre än i7a, high-end grafik och 8 gig (eller mer)

Lol yeah okay! Sure! *troligt*

Medlem

Dyrt. Hellre en PC med modulära egenskaper.

Medlem
Skrivet av Eriand:

Lol yeah okay! Sure! *troligt*

Inte särskilt, och därför la jag till en smiley i slutet på min förra post


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Bara gissningar, Men har man pengar så får man väl slänga bort dem på vad som helst. En del gillar ju spela på lotto och andra att ge pengar till Jehovas, så varför inte ge pengar till webhallen också. Hoppas bara ni får tillbaka mellanskillnaden om den blir billigare än så-

Medlem

Kommer ni inte ihåg PS3's pris innan den var tillkännagiven? 9999 kr, vad jag kommer ihåg

Det är billigare iaf! Sen sänks den till release. lol

Medlem

Varför inte förhandsboka Playstation 5 och 6 med? Eller, fan, varför inte ta 7:an med när vi ändå håller på?


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Inaktiv

Hade för mig att både Microsoft och Sony gått ut med att deras kommande konsoll skulle bli billigare än deras nuvarande, och dessutom generera vinst vid varje såld enhet. Det här luktar ju precis som vanligt, skumt. Kommer defenitivt inte köpa den vid release som jag gjorde förra gången, om detta nu inte är ett pris som inte stämmer. Hamnar den på 4k eller billigare med 2 handkontroller kan vi börja diskutera.


signatur

äldre än dig!

Medlem

haha 7 lapp? det kan ju inte stämma? trodde Sony lärde sig av hela "599 USD!!!" grejen.

Men vad vet jag.

Medlem

Känns det inte både onödigt och poänglöst att boka nu?

Medlem

Tvivlar på att PS4 kommer att kosta 7000. Tror snarare det är Webhallen som vill tjäna lite extra? Who knows.

Medlem

Hoppas dom fixar säkertheten tills dess, senast från DN:

"Hackare säger sig ha gjort ett nytt intrång i Sonys nätverk

Gruppen som kallar sig själva, Lulz Security, uppger att de riktat sin attack mot hemsidan för Sony Pictures.com och därigenom kunnat komma över en information och detaljer om över en miljon av Sonys kunder ..."


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Man betalar när man hämtar. Boka går ju bra att göra ändå.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Tvivlar på att PS4 kommer att kosta 7000. Tror snarare det är Webhallen som vill tjäna lite extra? Who knows.

Eller så är det att ingen vet vad det kommer kosta, så dom skriver bara någon siffra, rätt hög med tanke på vad PS3 kosta, sedan om du läser vad Webhallen skriver så står det

"OBS! Pris samt releasedatum är preliminärt tills vi fått det bekräftat från vår leverantör."

Medlem

HELVETE Heller att jag tänket betala 7000kr FÖr en jävla ps4
Wii 2 kommer inte kosta så mycket
Xbox 720 kommer säker inte en kosta 4000kr
så varför skulle ps4 Kosta 7000kr? då skulle ju fan Bundle kosta vadå? 10000kr? du får fan en hyfsad spel Dator för 10000kr!!

Medlem

Hm, Boka för nåt du inte sett, inte vet någonting om och som kommer om 2 år =S

Bara priset fick mina ögon att tåras


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Det är lite lulz med alla som skriker "OMG SPELDATOR FÖR DEM PENGARNA" när det kommer fler konsol exclusiva spel än vad det gör på pc (om vi inte räknar med småspel och hemmapul då så klart, vilket man inte behöver en 'speldator' för oftast)

Så i slutändan sitter jag helst med en maskin som är dedikerad för spel, kommer ha spel och kommer fungera med alla spel som kommer till den, snarare än en burk som behöver upgraderas och knappt får några intressanta spel endå.

PC duger bara till strategispel så som StarCraft eller World in Conflict. samt 4X spel och hemmapul.
Allt annat är bättre på konsol.


signatur

// Bacon <3

12
Skriv svar