Mitt sanna jag

Redaktör
Ponny
Mitt sanna jag

Att ha bilder på konstiga jag och konstiga katter i konstiga klänningar är roligt en stund, men i långa loppet blir det tröttsamt. Så nu har jag tänkt om och – om jag får säga det själv – tänkt rätt. Nu är det bara jag med min förvirrade uppsyn. Jag tycker det blev fint och väldigt äkta.

Idag har jag planerat packning, påbörjat packning och köpt jättelämpliga spel för flygresan. Två gånger Professor Layton, jag tror det kommer att bli jätteskoj. Dessutom har jag tjuvstartat E3 med att kolla på ett hemligt spel från en hemlig utvecklare – som inte ens finns. Visst låter det raffinerat?

Nu ska jag stupa i säng för att peppa upp mig inför mitt sista löparpass på över en vecka. En del av mig vill smyga ner springgrejerna i resväskan, men att springa runt i L.A. låter lite farligt och... faktiskt lite spännande. Vi får se. Klart är att jag tänkte hinna med ett eller två Layton-pussel innan jag drunknar i kudden.

[ia=27214; large]
Ett av spelvärldens vackraste bildspråk.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Mitt sanna jag

Snygg header!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Tummen upp för header:n! Och ha så roligt i L.A.
Det kanske är smart att springa runt i L.A. för maten kanske inte blir den bästa man får i sig?


signatur
Redaktör
Ponny

Tackar gossar!
Och löparkit är nedlagd, så då är i princip halva jobbet gjort.


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar