Spela Black Ops gratis till söndag

Robot
Spela Black Ops gratis till söndag

Steam har gratishelg för Call of Duty: Black Ops ända fram till söndag kväll – vad väntar du på?

#nyhetstips, #call-of-duty-black-ops, #activision-blizzard


Medlem
Spela Black Ops gratis till söndag

Jag har redan Call of Duty: Black Ops, men jag kan inte spela det för det. Funkar urkass för mig

Inaktiv

Vaddå vad väntar ni på? Det är ett värdelöst spel och bör undvikas

Medlem

Har fortfarande problem med lagg på en dator som samtidigt inte har några problem med high settings @ BC2.. Prova ifall ifall men själv tycker jag att det är ett riktigt kasst spel.

Medlem

Nej menyn fryser till farje gång jag ska byta server eller bara kolla klasser. Senast jag drog igång spelet så gick nätagget så jag undviker det där spelet.

Medlem

Förstår verkligen inte, hur man inte kan få det att funka bra. Okej att man inte gillar spelet men kom igen. Har lirat det perfekt på minst 7 olika datorer med höga inställningar. Ajja jag fortsätter defragmentera skanna och underhålla mina datorer och inte installera för mycket skit och vara på för skumma sidor så slipper man mkt strul med t.ex spel.

Medlem

Jag har precis installerat det. Kan starta spelet, men i menyn är det stopp. Försöker jag trycka på någon av valmöjligheterna händer ingenting. Jaha, det var den gratistestningen det...


signatur
Medlem

Som svar på frågan "vad väntar ni på?":

Battlefield 3 min kära Sebastian, Battlefield 3.


signatur

Imperator

Medlem

Hmpf, det går ju att spela hela spelet på ett par timmar, så go ahead...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Hmpf, det går ju att spela hela spelet på ett par timmar, så go ahead...

Det är MP du får spela fram till söndag. Inte SP.


signatur
Skrivet av Ramrod:
Skrivet av walter_iego:

Hmpf, det går ju att spela hela spelet på ett par timmar, så go ahead...

Det är MP du får spela fram till söndag. Inte SP.

Eftersom det inte stod det uttryckligen antog jag att det syftades på SP, men STEAM bekräftar att det bara handlar om MP, vilket ändå är det största nöjet med denna version av COD.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Reize:

Som svar på frågan "vad väntar ni på?":

Battlefield 3 min kära Sebastian, Battlefield 3.

+1, själv gör jag väntan lindrigare med lite Bad Company 2


signatur

Game long and prosper

Medlem

Kul för alla som är tveksamma till Black Ops att få en gratishelg med multiplayer. Bra grejer! Senaste DLC-paketet, Escalation, släpptes ju till PC för några timmar sedan också. Har lirat i några timmar och spelat kartorna om och om igen. Grym level design och unika tema på alla kartor, värt pengarna och kvaltitetsmässigt tycker jag detta DLC är starkare än det först, som hette First Strike. Escalation bjuder på fräscht content och även på ett roligt zombieäventyr där man kan spela solo eller coop. Karaktärerna där är inga mindre än Sarah Michelle Gellar, Robert Englund, Michael Rooker och Danny Trejo. Hehe, bra skit!

Ses på servrarna! *pang pang*

Medlem

Har undvikit cod: black ops ända sedan realesen, får väll ta en titt nu då och se efter om jag har gjort rätt.

Medlem

Oj där ser man, har lagt ner några timmar på multiplayern och det är en underhållande upplevelse på konsol i alla fall får väl lov att prova PC-versionen nu också bara för sakens skull sen blir det tillbaka till bfbc2 Zombieläget är den ända anledning till att inte mitt blops till krysslådan samlar damm ännu, de är kul att bara köra några rundor ibland med polarna.

Medlem

NEPP! Solen lyser, brudarna är lättklädda o det börjar komma lite värme i vattnet. Här ska man vara ute!

Medlem

Spelar ingen roll hur jag sätter grafikinställningarna, det småhackar så fort någonting händer i spelet. MW2 flyter på perfekt på min dator. Fan tom i menyerna hackar det, detta spelet är ett skämt.

Medlem

Testade, blev snabbt uttråkad. Tog 10 försök att hitta en server som inte gav mig Connection Interrupted, sen så var det mest en skithög bunt Hardcore servrar där medellivslängden är 6 sekunder, 2 sekunder när fiendelaget aktiverar alla sina Killstreak Perks samtidigt. Alla springer lite här och var och skjuter som inget annat spelar roll, nä, jag föredrar BC2 framför detta.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

1
Skriv svar