Knas-veckan (veckorna)

Skägg.
10 Chambers
Knas-veckan (veckorna)

Tiden kring E3 är alltid fullständigt bananas och i år är inget undantag. Det är värre. Förutom de intensiva förberedelserna inför spelbranschens kanske viktigaste vecka, både för oss på hemmaplan och för @Fredrik Eriksson som åker dit, var vi som en av de första spelmedierna i världen och tittade på multiplayer i #Battlefield 3. Ska pubbas på tisdag. Sen ska det äntligen bevisas om #Duke Nukem Forever verkligen existerar, det ryktas om att koden ska anlända imorgon men jag förväntar mig nästan ett litet rökmoln när lådan öppnas. Ska pubbas nästa fredag. Släng på ett nytt spännande samarbete med MLG i helgen, två vab-dagar och två och halv dag ledigt (pyttsan) och skiten seglar i magnifik slow-motion rakt in i fläkten. Nu kör vi!

#blogg


signatur
Knas-veckan (veckorna)

E3-veckan kommer bli ruthless! Och alldeles, alldeles underbar... precis som vanligt.

Medlem

Måste erkänna, för mig som vanlig spelindivid så tycker jag E3 veckan är bland de bästa veckorna på hela året. Så otroligt spännande att sitta och titta på Live-stream tillsammans med polarna på Skype. Diskutera vad de pratar om och allt. Som du sa Sebastian, alldeles, alldeles underbart...

Medlem

kan inte annat än hålla med föregående talare. E3-veckan är nästan min favorit vecka varje år. Tonvis med ny info och detaljer sen sitta å finkamma massor av sidor på detaljer.

Brukar i snitt sitta med 15st olika gaming sidor uppe och uppdatera alla konstant samt kolla massor av live streams. Kommer bli en avesome vecka, mycket stora grejer i år!

Skägg.
10 Chambers

Vi kommer att köra livechat här på FZ med redaktionen under måndagens konferensfrossa. Hoppas få ut mer info idag.


signatur
1
Skriv svar