Välkommen!

Medlem
Välkommen!

Hej du alla bloggare ute i bloggosfären.

Så har då tiden kommit till att jag ska börja blogga, och vart annars än den bästa spelsidan på nätet? Det kommer med all sannolikhet bli en massa poster om allt mellan himmel och jord.

I skrivande stund så är mitt främsta intresse, spelen Star Wars: The Old Republic och Battlefield 3, och pga detta så lär det nog bli framförallt poster/åsikter om just dessa framöver. Kommer försöka posta ett blogg-inlägg varje Fredag (efter Bioware's Fan Friday), där jag skriver mina egna intryck och åsikter om vad som postats. När nu E3 ska gå av stapeln om mindre än en vecka, så lär det nog bli en hel del skriverier om spelen under tiden E3 pågår.

Väl mött ute i bloggosfären, hoppas detta inte blir mitt första och sista blogg-inlägg

PS: Återkommer med ytterligare en bloggpost senare idag efter Fan Friday har postats.

#blogg


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Titel

Välkommen du också! Alltid trevligt med nya ansikten bland bloggarna. Ser fram emot kommande uppdateringar.

Welcome! Ser fram emot det.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar