Helgens dejt

Skägg.
10 Chambers
Helgens dejt

[ia=27247; large]

#blogg


signatur
Flakmonkey
Helgens dejt

Ser ut att vara 360? Hade ju varit trevligt med en PC-rec nu när så många PC-gamers väntat så pass länge som de gjort.... Men grattis ändå

Det är bara flaggan i bakgrunden som är malplacerad.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers

PC-kod blir tillgänglig först den 10:e =/


signatur
Medlem

@Traveller vad vore Duke Nukem utan helt överdrivna patriotiska ideal? :P. Det här så här Duke ska vara.

Aldrig förlikat mig med att den som ska rädda världen från invasion från rymden, skall vara en amerikan.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Då har du inte sett mycket Hollywood-produkter min vän. Den typiska action-hjälten är ju just det.
"Vinnaren skriver historian" som man brukar säga... Nu handlar detta för visso om Hollywood.

Som Filmvetenskap student med inriktning Historia. så är jag väldigt van vid Hollywoods historia/mentalitet. Psykoanalysen och formalismen i hollywood är skrämmande.
Förlåt, tog bara lite illa vid att jag inte skulle ha sett mycket amerikansk film, larvigt jag vet. Inget illa menat, jag vet.

Spelar ändå ingen roll, Kan inte(som svensk) förlika mig vid Amerikanska patriotismen(Som skall accepteras), i film/spel när stars and stripes vajar, blir jag illa till mods.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

För min del är det mest att jag vant mig. Det är bara att acceptera och försöka se det på den ljusa sidan. Hade exempelvis Tyskland varit världens största filmproducerare hade kanske just Tyska flaggan hade hängt där.

Personligen berör det inte mig speciellt mycket.

Låt amerikanerna stoltsera med sin patriotism, dom blir ju så glada då. Som små lyckliga barn som aldrig varit utanför sin sandlåda.

Nu blev jag lite cynisk. Jaja.

Medlem

Själv tycker jag det är värre med "Press the START button". Hoppas vi slipper sådant i PC-versionen.

Medlem
Skrivet av Fairfax:

https://www.youtube.com/embed/wcmuPc8_SWQ

Själv tycker jag det är värre med "Press the START button". Hoppas vi slipper sådant i PC-versionen.

Precis så är rätt. Man ska ta det med lite humor. Det gör iaf jag.

1
Skriv svar