The Witcher 2 till Xbox 360

Robot
The Witcher 2 till Xbox 360

Visas upp på E3 – 400 000 sålda exemplar av pc-versionen.

#nyhetstips, #the-witcher-2-assassins-of-kings, #cd-projekt


Medlem
The Witcher 2 till Xbox 360

dom hörde min bön!

Medlem

Men, PS3?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Skrivet av ohem:

Men, PS3?

Bönedags?

Medlem

"CD Projekt avslöjar också att The Witcher 2 sålt i 400 000 exemplar hittills, vilket är strålande siffror för ett pc-spel."

Skulle vilja veta vad siffrorna verkligen ligger på. (Digitalt)

Medlem

Jag äger redan Witcher 2 sedan två veckor typ, men har inte kunnat installera det pga att man behöver en jävla dual-layer CD-läsare. Vill spela nu...


signatur

Imperator

Moderator | Testpilot

och kan fortfarande inte spela detta på min dator. Hoppas nästa patch fixar det!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

JA! Attans vad härligt!

Medlem
Skrivet av Friberg:

"CD Projekt avslöjar också att The Witcher 2 sålt i 400 000 exemplar hittills, vilket är strålande siffror för ett pc-spel."

Skulle vilja veta vad siffrorna verkligen ligger på. (Digitalt)

De är förmodligen redan inräknade. CD Projekt måste ju ha rätt koll så de kan casha in rätt summa pengar från sina egna sålda kopior

Flakmonkey

Härligt härligt. Lär inte vara lika bra som till PC med tanke på grafiken och mus+tbord men det duger gott åt mig precis som Dragon Age gjorde... Skönt att inte vara så jädra kräsen ibland

Jag gillar CDP, de får gärna sprida kvinnotjusaren till andra plattformar, bara så länge PC-versionerna får extra kräm.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

uberpwnage, har du provat config tweaksen som finns på tex neogaf? finns ju en hel del inställningar som man inte kan ställa in i config programmet

Medlem

hoppas på mer sälj. Riiiiiktigt bra spel.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Kör på PC och det är helt sjukt bra, känslan är att konsolversionen aldrig kan mäta sig med PC-versionen rent tekniskt, men men det spelar ingen roll, det tekniska e ascoolt å supersnyggt på PC men det e storyn och hela känslan som gör spelet till ett av dom bästa någonsin (iallfall än så länge, e bara på kapitel 1 ännu men det verkar bara bli bättre och bättre så...)
CD Projekt förtjänar all respekt för vad dom gjort med "The Wither 2", 2 ord... det äger.

Medlem

Underbart spel.

Medlem

Var ju inte helt oväntat, är glad att de designade det för PC i förstahand i alla fall. Jag kör redan nu med min 360-handkontroll från gång till gång så det kommer funka fint på krysslådan också, ska bli intressant att se hur det står sig jämfört med PC-versionen.

Medlem

Lite synd att de inte höll på avslöjandet lite längre, det hade varit fint att ha lite exklusivitet ett tag till.. Men sålänge det ger CD projekt mer guld i kistan så är det väl bra. Jag har stora förväntningar på eventuella expansioner och den garanterade trean!

Medlem

Härliga nyheter. Precis det jag ville höra!

Medlem

Förresten, for what it's worth, så har dom släppts en reveal trailer just i samband med bekräftelsen att det kommer till xbox 360 likväl.

Här: http://n4g.com/news/776643/the-witcher-2-for-xbox-360-trailer...

Medlem

Underbara nyheter
Blir ett givet köp till 360 också, inte dumt att kunna lira det både på konsol och Pc

Inaktiv
Skrivet av red_laces:

Lite synd att de inte höll på avslöjandet lite längre, det hade varit fint att ha lite exklusivitet ett tag till.. Men sålänge det ger CD projekt mer guld i kistan så är det väl bra. Jag har stora förväntningar på eventuella expansioner och den garanterade trean!

jag tycker likadant. CPR förtjänar verkligen credits för mästerverket witcher 2.

Medlem

Köpte det igår på Direct2Drive, kostade ~285kr(Digital Premium Edition) , så de som är sugna på spelet borde inte tveka att köpa det.

Medlem

vafan! hoppas det inte inkluderar Steam för det tror jag inte?

400.000 är väll inte så toppen, jag har iaf köpt på steam.

Medlem

Jag tycker spelet är överskattat. Det är kul men inget överdrivet, men alla har olika smak. Det hade varit 5/5 av mig om det var lite längre och om det var bättre inventory där även "Trash" fanns med som snabbval, så att jag kan slippa rota genom hela inventoryn för att hitta skräp sakerna jag plockar på mig. Samt lite större inventroy (fått max 300). Sedan så hade det inte varit fel om det gick att byta ut enchantsen och sina mutagens, väldigt dåligt att det inte går då det är helt onödigt att sätta in de tidiga och dåliga enchantsen och mutant generna. Istället måste jag vänta till slutet då jag har de bästa som jag kan sätta in i attackerna och gearet, men det är bara störande eftersom jag vill kunna använda dem så snabbt som möjligt och förbättra dem med tiden.

Medlem

Hade varit ett givet köp om dom släppt det till PS3....men..men..

Medlem

Gillade detta spel. Dock tycker jag att det var för få kvinnor som Geralt kunnde ha lite roligt med jämfört med ettan. Antagligen beror det på att alla feminister gnällde på att det var kvinnoförnedrande. Då tycker jag att de inte behöver spela det, men låta andra som vill göra det. Nu är det så att jag inte tycker att alla spel ska innehålla grova sexscener, men efter att ha spelat ettan så känns det som att det hör till "vardagen" för Geralt. Därför tycker jag att det är lite synd att man tog bort en del av att vara honom. Stridsmekaniken tyckte jag också var lite små stel. Annars var det ett riktigt bra spel enligt mig.

Medlem

NEEEEJ PC TILL KONSOL PORT! FAAAN *whine* *whine**whine**whine*

Inaktiv
Skrivet av Oneone:

vafan! hoppas det inte inkluderar Steam för det tror jag inte?

400.000 är väll inte så toppen, jag har iaf köpt på steam.

400 000 hittills. o det kommer att sälja mycket mer. ettan sålde i 800 000 ex.

Medlem

Måste börja spela detta mer men staden "Vergen" är så tråkig stad

Medlem

Det är så här det ska gå till när man utvecklar spel. Pc främst, sen får konsolerna få den sjuka porten.

12
Skriv svar