Presskonferenser på E3

Robot
Presskonferenser på E3

Se schemat över när de stora speldrakarna håller hov i Los Angeles och livechatta med FZ.


Medlem
Presskonferenser på E3

Electronic Arts och Ubisoft måste man hålla koll på!

Måste se allt om Battlefield 3 och Mass Effect 3!

Hoppas ME3 trailern kommer vara bombastiskt mäktig!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Dem kommer inte visa Battlefield 3 eller mass effect 3 förrän på onsdag enligt EA e3 schema .(

Medlem

ska ni inte lägga sony på tisdag då det är just den dagen det är för oss?


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem
Skrivet av Gurra300:

ska ni inte lägga sony på tisdag då det är just den dagen det är för oss?

Det blir inte ny dag förrän tv-tablån läggs om

Medlem

Åh! Favorit-dagen på året. Jag kommer skippa chips och läsk i helgen nu så sparar jag det till på måndag. Jag kommer Sitta uppe ända tills Sony´s presskonferens är slut. Detta får jag bara inte missa!

Medlem

kommer bli intressant att se sonys press konferens

Medlem

Måndagen blir en tidig julafton för mig !

Medlem

Dom enda konferenserna som egentligen intresserar mig är Microsoft, Sony och Nintendo, och så har de nog varit varenda år. Det är där dom mest intressanta spelen visas upp för första gången, och de är där next-gen konsolerna och all teknik visas upp Men nog ska man försöka hinna med och se så mycket som möjlig av alla andra företag också

Medlem

tråkigt att Sonys är mitt i natten
Får hoppas att man orkar vara uppe till dess då


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Kommer nog floppa som vanligt för Nintendo, nu har dom iofs en ny konsol att visa upp.
Men förra året, så visar Microsoft & Sony upp feta saker(Kinect, Move o spel), sen kommer Nintendo med värsta skitspelen och alla vill gråta på deras konferens.
Bästa var när dom visade upp den där skitprylen som kunde mäta pulsen och Wii Music, FAIL! =D

Medlem

Kommer sitta bänkad!

Medlem
Skrivet av Håkan:

Kommer nog floppa som vanligt för Nintendo, nu har dom iofs en ny konsol att visa upp.
Men förra året, så visar Microsoft & Sony upp feta saker(Kinect, Move o spel), sen kommer Nintendo med värsta skitspelen och alla vill gråta på deras konferens.
Bästa var när dom visade upp den där skitprylen som kunde mäta pulsen och Wii Music, FAIL! =D

Jag tror du blandar ihop något år här. Vad jag minns av förra årets E3 så visa Nintendo upp Donkey Kong Country Returns, Epic Mickey, Kirbys Epic Yarn och Metroid Other M... och var det inte Super Mario Galaxy 2 också? Alla de titlarna var ju ganska efterlängtade och fick ju en del uppmärksamhet. Och glöm inte 3DS som alla inte kunde sluta snacka om. Sen att alla spelen inte mötte förväntningarna efter E3 är en annan sak.

http://www.penny-arcade.com/comic/2010/6/16/ Såhär minns jag det typ, fastän att jag själv inte svalde deras hype.

Medlem

Fanns det någon sida med LIVE direkt ifrån E3?


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

oj, såg inte stream-länkarna :S


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

vet inte om jag pallar med hela sonys konferens också men I will damn sure try

1
Skriv svar