Redaktör
Ponny
Pre-E3

Det känns lite som att kasta sig utför ett stup. Förvisso ett stup fyllt till bredden med fluffig sockervadd och virtuellt godis, men likväl ett stup. Tick, tack. Klockan uppe till höger tickar mot noll då bomben exploderar i ett stort regn av spel. Den senaste timmen har fjärilarna flyttat in i magen, samtidigt som allt är sådär surrealistiskt sanslöst skoj.

Mor ringer och ställer några frågor om flytten. Simon köper målarfärg till golvlisterna. Jag har svårt att ta in det. Just nu har jag E3 på hjärnan. Övriga livsomvälvande skeenden göra sig icke besvär. Hur kommer det vara? Hur kommer det kännas? Hur ska det gå?

Svaret ligger en vecka framåt i tiden, men ni kan följa äventyret dit i min personliga E3-blogg. Bilderna, intrycken, hamburgarna – det är här ni läser om det. I morgon ska jag flyga i en evighet men när jag kommer fram väntar Hollywood City Inn. Fränt.

[ia=27251; large]
"Plask" var ordet.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Medlem

Jag sitter i första rummet till höger på andra våningen i bilden och läser det här. Småkul

Ha en trevlig resa! Se till att ta en Ben & Jerry's-milkshake på flygplatsen i Newark. Imorrn kväll blir det burgare!

Frilansare

Stor like på nya headern.

Redaktör
Ponny

Mycket tack Jocke!
Woohii! Burgare blir BEST. Och noterat angående milkshake. Vill ha. Ses om en och annan timme!


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar