Gratisspelen nu tillgängliga på PS Store

Robot
Gratisspelen nu tillgängliga på PS Store

Välkommen tillbaka-paketet är här! Nu kan du äntligen ladda hem dina gratisspel till PSP och Playstation 3.

#nyhetstips, #sony


Medlem
Gratisspelen nu tillgängliga på PS Store

Fina nyheter

Medlem

Om man nu bara kunde, PSN har överbelastats av alla som vill ha Infamous.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Skrivet av Keasar:

Om man nu bara kunde, PSN har överbelastats av alla som vill ha Infamous.

Det går, man får bara försöka ett par gånger.

Håller på att tanka Infamous och Dead Nation

Medlem
Skrivet av GnutAh:
Skrivet av Keasar:

Om man nu bara kunde, PSN har överbelastats av alla som vill ha Infamous.

Det går, man får bara försöka ett par gånger.

Håller på att tanka Infamous och Dead Nation

Mm, blir samma två för mig.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av AkirA:
Skrivet av GnutAh:
Skrivet av Keasar:

Om man nu bara kunde, PSN har överbelastats av alla som vill ha Infamous.

Det går, man får bara försöka ett par gånger.

Håller på att tanka Infamous och Dead Nation

Mm, blir samma två för mig.

+1
LBP har man ju redan. Och Ratchet & Clank...? Njaeh...

Medlem

"An error has occurred.
(80023102)"
Jäkla skiiiit asså
Oh well 8-)

Medlem

Har fått ner 4a förutom LBP men det har jag på skiva ändå Nån som vet om man kan ladda ner psp spelen till ps3? Då mitt psp är trasigt men det blir ju ett PSV när det släpps och då skadar det inte att ha några spel

Medlem

InFamous å Dead Nation it is. Sitter även å försöker spela Hellgate betan med.

Medlem

Passade på att ta Infamous och Burnout Paradise från PSN Plus då det är gratis om man är medlem. Kom inte åt Dead Nation för tillfället. Undrar om Burnout Paradise räknades som ett spel? Bör det nog inte ha gjort, det stod det i alla fall inget om. Jag testar senare igen.

Edit: Nu fick jag ner Dead Nation också.
Om ni har problem med att få det att fungera på PS-Store av någon anledning så:
"If at any point you can’t find the ‘Welcome Back Free Game 1 or 2’ products, the list of available titles or a game you’ve selected, go to your XMB>PlayStation Network>Account Management>Transaction Management>Services List>SCEA Promotions to complete the process."

Medlem

har tryckt download 2 spel men inte ett skit händer helt lost med ps3 saker

Medlem

Här verkar man till slut bli inloggad, och kunde komma in på Store, men först efter flera försök fick jag upp en lista på Welcome-grejen.

In på konto-uppgifter är nobben, men man är inloggad.

Tycker dom ska slipa på sina protokoll så man får vettiga felyttringar med ett meddelande.

Tack till FZ hursomhelst, listan med åtgärder där är ju bättre än ingenting.
Nog läge att avvakta några dygn kanske så världen får förse sig.

Medlem

Inga problem för mig, logga in och tankar nu. Wipehout HD + packs & Infamous


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Härligt! Haha, det är synd bara att jag redan äger 3 utav 5 spel på listan. Ja ja, gjorde mitt val av spel mycket enklare då

Inaktiv

Då är det bara Sony pictures kvar då att fixa för Sony, man undrar ju vad som kommer bli hackat härnäst för Sony.


signatur

Knower of the unknown

Inaktiv
Medlem

någon som fått det att funka till PSP? Jag har inte sett det i playstation store för pspn... Kanske dröjer lite till ?

Medlem

Och än är PSN såpass osäkert så att Japan vägrar tillåta tjänsten, men svenskarna är så naiva och lättlurade så ett par spel för 99kr köper deras integritet

Medlem

Håller på att hämta hem Dead Nation och Infamous nu
Man fick bli vän med X och O för att till slut lyckas få hem spelen och det tankar hyfsat snabbt

Att aktivera PSN+ väntar jag med tills allt blivit stabilare


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem
Skrivet av Basketigge:

någon som fått det att funka till PSP? Jag har inte sett det i playstation store för pspn... Kanske dröjer lite till ?

Jag fann Welcome kitet inne på "latest" i PSP-store. Men sen tar det stopp.. "No content was found" eller "An error has occurred 80431063".

Medlem

Hm jag drog hem först dead nation sen när jag går in igen på store och trycker welcome back så är alla spelen för erbjudandet borta.. bara jag som har det så? det är ju 2 spel man ska få...

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Hm jag drog hem först dead nation sen när jag går in igen på store och trycker welcome back så är alla spelen för erbjudandet borta.. bara jag som har det så? det är ju 2 spel man ska få...

Du har nog redan klickat på 2 spel då.. Jag gjorde samma "misstag". Din andra download lär säkert ligga under "View downloads" i ps-store.

Visst använder man väl samma psnkonto på ps3 som till sin psp. Märkligt att det står "No content" helt plötsligt i "Welcome Back" på PSPn.. För det var väl 2 spel för PSP och PS3 -användre?

Medlem

Får man 30 dagar PS+ även om man väntar nån månad med att aktivera det?

Medlem

Tungt överbelastat för tillfället.

Mitt val föll på Dead Nation och Wipeout HD. Har Infamous och LBP, och R&C verkade inte vara någon långlivare. Mest content för "pengarna" för mig helt enkelt.

Medlem
Skrivet av ajd007:

Får man 30 dagar PS+ även om man väntar nån månad med att aktivera det?

Om du faktiskt tar dig tid att läsa (vilket skulle spara en del av din tid) står det att alla erbjudanden går ut om 30 dagar.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Hm jag drog hem först dead nation sen när jag går in igen på store och trycker welcome back så är alla spelen för erbjudandet borta.. bara jag som har det så? det är ju 2 spel man ska få...

"Q: I clicked on one of the Welcome Back Free PS3/PSP Game 1/2 selections, clicked “Get Now”, but no games showed up. Now that option is no longer selectable in the Store. Where is my game?
A: This is an issue we’re working on resolving, however for the time being, you can still get to that content by going to the XMB and under the PlayStation Network column, go to Account Management>Transaction Management>Services List>SCEA Promotion. You should be able to access the content in the option you selected here. "


signatur

[size="12"]Om ni inte slutar klottra på väggarna tar vi bort dom![/size]

Medlem

Någon som har lyckats få de 2 lovande gratis spelen? Vet inte om jag har gjort fel eller något förhastat men har inte kunnat ladda ner de "2 gratis spelen" men psn plus funkar ju :/ 30dagar. Ska man kontakta sony eller kommer dom att rätta till detta?

Medlem

Det blev Ratchet & Clank och Wipeout för min del. Då jag redan har LBP och Infamous:).

Medlem

Tankade Dead Nation och Infamous. Dead Nation var riktigt roligt. Blev förvånad även om grafiken inte är top notch. Zombie Apocalypse fast med mer saker som håller en vid liv

Medlem

Vaa? Får man inte behålla gratisspelen? Det var ju dumt.

12
Skriv svar