Se livestream från MLG ikväll

Medlem

För att byta stream måste ni se ny reklam och för att byta från LR till HR åter igen ny reklam. Ett tips deras HR är gratis denna helg vilket det inte brukar och HR är väldigt inte HR så skit i att byta >.<

Medlem

Lite synd att kanalen "Starcraft 2 red" inte är med här eftersom det är den med t ex Naniwa (alldeles strax). Det finns dock fler sajter som visar MLG live ikväll där kanalen finns med.
(Googla t ex: mlg starcraft 2 live stream)

Medlem

Fail, ni visar ju Halo Kolla teamliquid istället...

Medlem

Kollade källkoden i browsern: FZ borde nog byta ut kanalkoden sta mot str samt byta ordning så att str och stb kommer före halo och cod...

Medlem

grattis naniwa

Medlem

Kul att naniwa vann! Lite konstigt att moon körde på med sina banelingdrops trots att de uppenbarligen inte fungerade så bra. Lite infestors hade nog gjort stor skillnad. Fast han var ju rätt nära att lyckas i game 2.

Idra vs Select nu på blå stream här.

Medlem

Fyfan vilket skämt, kör dom helt seriöst DOMINATION med stun grenades och semtex allowed på CoD?

Haha, det var det roligaste jag sett någonsin.

MLG är ju ett stort jävla skämt. Inte nog med att det spelas på konsol också. *facepalm*

Skägg.
10 Chambers

Ledsen att det varit kanalstrul, får försöka åtgärda det.


signatur
Medlem

Någon som vet ifall man kan se matcherna i efterhand ? Jobbar idag, så orkade inte vara uppe för sent. Synd inte MLG streamas på ipaden, så man kan sitta på altanen inatt och kika
Ja tycker MLG sidan är fruktansvärt rörig.

Så jag hoppas FZ uppdaterar grupperna, kan ni inte dedikera en sida för Starcraft 2 ? Det börjar bli stort nu, så kan vi göra FZ turneringar med medlemmar.

Medlem
Skrivet av ientity:

...Så jag hoppas FZ uppdaterar grupperna, kan ni inte dedikera en sida för Starcraft 2 ? Det börjar bli stort nu, så kan vi göra FZ tuerningar med medlemmar.

Hear hear!
Låter som en utmärkt idé!

Medlem
Skrivet av ientity:

Någon som vet ifall man kan se matcherna i efterhand ? Jobbar idag, så orkade inte vara uppe för sent.

Dyker säkert upp på Ustream.

Idra matchen sänds strrax i repris.
http://pro.majorleaguegaming.com/live/starcraft_2_red

dmn
Medlem

Ahahahahah, "Competivite Halo"...med gamepad...LOL

Skägg.
10 Chambers

Nu har jag fixat kanalerna, se här.


signatur
12
Skriv svar