Åtta minuters Rage-gameplay

Robot
Åtta minuters Rage-gameplay

Följ med Id software till staden Wellspring och dess invånare.

#rage, #id-software


Medlem
Åtta minuters Rage-gameplay

Njaa..

Medlem

Även om jag älskar dem för att de försöker med "nya" grejer, så vill jag ha ett Quake 5 och ett Quake 6 Arena.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

givet köp! de är mitt svar efter denna trailer. ser awsome ut!

Medlem

Det är svinkul med gameplay men jag stör mig så fruktansvärt mycket på hur dåliga de som lirar är i alla dessa gameplay filmer...

Medlem

/wrist.....jag köper det bara när det hamnar i budget lådan. ser inte värt mer än 99kr...urk...


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem

Hm, ta mig tusan om det inte var ett Quake-ljud när han plockade upp ammolådan. id rockar!


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Moderator | Testpilot
Skrivet av milkmother:

Det är svinkul med gameplay men jag stör mig så fruktansvärt mycket på hur dåliga de som lirar är i alla dessa gameplay filmer...

Hade dom spelat bra hade alla klagat på att spelet är för lätt/ser för lätt ut.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ser verkligen framemot Rage, älskar de tydliga mad max inspirationerna och så tilltalar det min förkärlek till post-apokalyptiska teman!

Medlem
Skrivet av sanctier:

Ser verkligen framemot Rage, älskar de tydliga mad max inspirationerna och så tilltalar det min förkärlek till post-apokalyptiska teman!

allt i ett perfekt ... tycker det ser ut att kunna bli en solid titel

Medlem

Dom har sin megatexture, men ID vet att geometrin är daterad ->Id's geometri-funderingar.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

omfg, kan dem använda mus och tangentbord ist för handikappad handkontroll? Det är sjukt störande att titta på

Medlem
Skrivet av Mo0rbid:

omfg, kan dem använda mus och tangentbord ist för handikappad handkontroll? Det är sjukt störande att titta på

This.

Meh.
Jag förväntade mig mer från Id. Id för mig har alltid varit några som tryckt vidare gränsen ytterligare, nu känns det bekvämt.
Kanske blir ett köp när spelet ligger i rabattlådan men då har jag nog redan glömt bort det här spelet.

Medlem

"jag stör mig så fruktansvärt mycket på hur dåliga de som lirar är i alla dessa gameplay filmer..." Såg vi på samma klipp? Jag tyckte att det var en bra demonstration av de olika vapnena, sen att det körs med kontroll är ju en annan femma.

Medlem

tycker jag fick bra vibbar av det där. Ser fram imot spelet ^^ Kändes precis som ID software.

Medlem

Det blir nog köp dag ett. Verkar ju finnas oändligt med sätt att ta sig an fiender!


signatur

Imperator

Medlem

Nice, bool doBuy = (demo.rank > 7);


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av milkmother:

Det är svinkul med gameplay men jag stör mig så fruktansvärt mycket på hur dåliga de som lirar är i alla dessa gameplay filmer...

Hade dom spelat bra hade alla klagat på att spelet är för lätt/ser för lätt ut.

Jo men att spela som skit och att få spelet att se svårt ut är två helt olika saker.

Medlem
Skrivet av Baxalasse:

Nice, bool doBuy = (demo.rank > 7);

Lol'd.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Saknar gamla goa tiden med Doom och Quake. Quake 4 var sådär men Quake wars var en riktig besvikelse. Hoppas att Rage kan ge ID en comeback.

Skribent
Skrivet av AkirA:

Hm, ta mig tusan om det inte var ett Quake-ljud när han plockade upp ammolådan. id rockar!

mm, precis och ett DOOM ljud när han tar upp asken bredvid

Medlem
Skrivet av sanctier:

Ser verkligen framemot Rage, älskar de tydliga mad max inspirationerna och så tilltalar det min förkärlek till post-apokalyptiska teman!

Håller med. Tycker det var trevliga animationer när man träffade/skadade fiender.

Medlem

ser ju onekligen fett ut!

Inaktiv

Otroligt snyggt. Inte en enda repeterande texture, alla pelare, alla texturedetaljer ser olika ut. Enda man stör sig på är att det är lite lågupplöst på ett par ställen (typ kontrollpanelen när han pratar med Carlson). Hoppas det blir högre upplösning på PC.

Vapnena verkar väldigt roliga, det kan nog bli en hel del intressanta kills under spelets gång.

Medlem

Skulle nog kunna bli kul. Det verkade finnas en hel del variation bland vapen och ammo. Dock lite tveksam fortfarande. Hoppas att de släpper ett demo så man kan testa lite.

1
Skriv svar