Gameplayteaser från Metro: Last Light

Robot
Gameplayteaser från Metro: Last Light

Mörker är en påtaglig faktor när nya Metro äntrar vårt filmarkiv inför E3.

#nyhetstips, #metro-last-light


Medlem
Gameplayteaser från Metro: Last Light

Ge. Mig.

Medlem

Är intressant för mig, har en laptop som inte vill köra Metro 2033

Medlem

Yummi, ser intressant ut. Dock så borde man kanske spela igenom ettan först... Dock kommer det konstant bra spel känns det som... Så mycket att spela, så mycket man inte hinner spela och så otroligt mycket kvalitéspel som släpps i år/nästa år...

MFZ
Medlem

givet köp!


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem
Skrivet av Posuic:

Yummi, ser intressant ut. Dock så borde man kanske spela igenom ettan först... Dock kommer det konstant bra spel känns det som... Så mycket att spela, så mycket man inte hinner spela och så otroligt mycket kvalitéspel som släpps i år/nästa år...

Spela ettan nu! Det är skitbra. Helt klart en underskattad titel. Påminner om ett STALKER utan friheten men med väldigt mycket stämningsfulla banor och snygga scriptade händelser.

Medlem

Anorlunda teaser, men gilldade den mycket!
Hade mycket glädje med ettan så detta kommer bli intressant.

Medlem
Medlem

Kör Igenom Metro 2033 igen, är lite Call of Duty + Stalker skulle jag säga, ska bli sjukt kul med en uppföljare!

Medlem

Ser härligt ut! Jag älskar Metro 2033 och tror det här kan bli ännu fetare
Har jag fattat allt rätt, Last Light bygger alltså INTE på andra boken utan kör en egen story?


signatur

Game long and prosper

MFZ
Medlem
Skrivet av Javas:

Ser härligt ut! Jag älskar Metro 2033 och tror det här kan bli ännu fetare
Har jag fattat allt rätt, Last Light bygger alltså INTE på andra boken utan kör en egen story?

det är vad jag har läst oxo, så det stämmer nog.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Ja ska man spela igenom ettan? Vågar man? Creepy?

Medlem

Ettan var riktigt bra. 4/5 inte så mycket replay value iofs, men ett underhållande första playthrough

1
Skriv svar