The Old Republics närvaro på E3 detaljerad

Robot
The Old Republics närvaro på E3 detaljerad

Vänta dig en ny maffig trailer och två nya ingame plotlines nästa vecka.

#star-wars-galaxies-an-empire-divided, #bioware, #star-wars-the-old-republic, #ea


Medlem
The Old Republics närvaro på E3 detaljerad

Någon som vet ifall det stämmer som det stod i PC Gamer artikeln, att det finns slut på detta MMORPG? Typ efter 20-30 timmar så är storyn slut och du har bara PvP kvar att göra?

Tror det stod något sådant i senaste numret av PC Gamer. Men jag antar nog att dom kommer lägga itll nytt material med nya händelser och "banor" efter någon vecka då spelet varit ute.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Någon som vet ifall det stämmer som det stod i PC Gamer artikeln, att det finns slut på detta MMORPG? Typ efter 20-30 timmar så är storyn slut och du har bara PvP kvar att göra?

Tror det stod något sådant i senaste numret av PC Gamer. Men jag antar nog att dom kommer lägga itll nytt material med nya händelser och "banor" efter någon vecka då spelet varit ute.

Jag skulle tippa på att det blir väldigt story-drivet i början, men sen fasas det ut och man möter upp med sina polare och gör quests, instanser, dödar stora monster osv. tillsammans.


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Medlem

Tror det här spelet kommer gå i backen ass

Medlem

ju mer man ser o hör om detta spelet ju mer vill man inte spela det. Tyckte de verka asfett när man inte visste så mycket om de. men allt de släppt känns lite off, inte star wars för mej direkt. Känns mer som en fete mod till wow

Medlem

Jag och ett gäng polare är grymt taggade på detta spel, detta ska spelas från day 1


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Detta spel är så självklart att det finns inte.
Star Wars. BioWare. Old Republic. Rollspelsmöjligheterna kommer vara grymma.

Inaktiv

jag får fortfarande 3dfx-vibbar när jag ser skärmdumpar från det här spelet ..

Medlem

sjukt pepp! kommer bli hur bra som helst!

Medlem

Tror inte det här spelet kommer leva upp till hypen. Tappat allt förtroende för bioware sen Dragon Age 2.

Medlem

Kommer nog bli ett köp, men tror nog inte jag kommer att fastna för det som man gjorde med SWG

Medlem

Känns som man redan är trött på E3 efter fragzones halvårslånga "preview" på evenemanget

Medlem

Spelet kommer nog inte ha så stor chans mot wow, fast trailers är något dom är förbannat bra på att göra


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem
Skrivet av Remus:

Någon som vet ifall det stämmer som det stod i PC Gamer artikeln, att det finns slut på detta MMORPG? Typ efter 20-30 timmar så är storyn slut och du har bara PvP kvar att göra?

Tror det stod något sådant i senaste numret av PC Gamer. Men jag antar nog att dom kommer lägga itll nytt material med nya händelser och "banor" efter någon vecka då spelet varit ute.

Det ebror på hur du definerar slut. Ett mmo är ju byggt så att man ska fortsätta spela i all oändlighet. Men jag kan garantera dig att levlandet till 50 är lååångt mycket längre än 20 - 30 timmar. Jag hörde någonstans att man aldrig någonsin genom historien spelat in så här mycket dialog inom underhållningsbranchen. Det finns dialoger inspelade för flera romaner. Spelet är större än Mass effect 1, mass effect 2, Dragon Age 1 och Kotor tillsammans.

Dessutom verkar PC gamer vara helt ut och cyklar. Det pressen har fått se är ju ytterst små och begränsade delar, Bioware själva har sagt att dom har många nya saker att utannonsera, och jag är ganska säker på att ingen ens fått spela i level 50, förutom när dom visat upp PvPn. jag vet inte vilken PC Gamer skribent som skrev det där, men han verkar inte riktigt ha någon koll alls.

Ase
Medlem

Gissar på 20-30 timmar förstory innan du valt inriktning på din karaktär,

Medlem

Skulle tippa på att det kommer ta minst 10 timmar att spela igenom "start-planeten", innan man får välja sin Advanced Class på level 10. Sen blir det ofantligt mycket mer att göra därefter, så "20-30 timmar" totalt, stämmer knappast.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

1
Skriv svar