Skaka tass med Catwoman i Arkham City

Robot
Skaka tass med Catwoman i Arkham City

Läderlappen får hjälp av en synnerligen akrobatisk, smidig och totalt dödsfarlig allierad i Batman: Arkham City.

#batman-arkham-city, #batman-arkham-asylum


Medlem
Skaka tass med Catwoman i Arkham City

Prrrrrrrrrrrrr!
Sköna moves.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Pfff (Trevligt!)
Stör mig dock på att varenda tjej i Gotham numera verkar ha genomgått bröstförstoring...
(Men de behandlas fortfarande med respekt och är karaktärerna från serierna man älskar!)
Och Harley Quinns gamla dräkt dög varken för förra spelet eller det här. Pffff...
(Men förändring och nyheter är viktigt annars är livet tråkigt)

Nej, vi får nog singla slant om vi gillar detta.
*flip*
Krona... Ni har tur idag Rocksteady

Moderator | Testpilot

Så man kan spela som denna diva och inte bara Batman? Intresant.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Hmm....tipsa om det här redan några dagar sedan....

Medlem

Catwoman<3
Lykke Li<3

Medlem

Är det bara jag som blir lite förvirrad av klippet? Katten slår ner jokerns följeslagare? Är inte Catwoman ond?

Moderator | Testpilot
Skrivet av MMO4Life:

Är det bara jag som blir lite förvirrad av klippet? Katten slår ner jokerns följeslagare? Är inte Catwoman ond?

Snarare neutral. Sen vad spelar det för roll? Finns ju gånger när Batman och Jokern varit på samma sida.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag skulle tro att vi kan dra slutsatsen att vi kommer få spela som Catwoman?

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av MMO4Life:

Är det bara jag som blir lite förvirrad av klippet? Katten slår ner jokerns följeslagare? Är inte Catwoman ond?

Snarare neutral. Sen vad spelar det för roll? Finns ju gånger när Batman och Jokern varit på samma sida.

Det spelar roll.. Man förstör bara när det kommer ett par nördar med idéer som bryter mot trenden. Först var det Smallville där Lex Luthor och Stålmannen skulle vara polare och nu detta. Selina Kyle har alltid varit förtjust i Batman men hon har aldrig tagit hans sida iaf inte i dom filmer och tv-serier som gjorts. När tog Jokern Batmans sida förresten? Stick to the script imho.

Avstängd
Skrivet av MMO4Life:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av MMO4Life:

Är det bara jag som blir lite förvirrad av klippet? Katten slår ner jokerns följeslagare? Är inte Catwoman ond?

Snarare neutral. Sen vad spelar det för roll? Finns ju gånger när Batman och Jokern varit på samma sida.

Det spelar roll.. Man förstör bara när det kommer ett par nördar med idéer som bryter mot trenden. Först var det Smallville där Lex Luthor och Stålmannen skulle vara polare och nu detta. Selina Kyle har alltid varit förtjust i Batman men hon har aldrig tagit hans sida iaf inte i dom filmer och tv-serier som gjorts. När tog Jokern Batmans sida förresten? Stick to the script imho.

är inte alls insatt men många nördar har nog skrivit informationen som är på wiki http://en.wikipedia.org/wiki/Catwoman, står bland annat att de varit gifta och fött deras enda barn en dotter. Anyhow, står inget om att de kanske slagits med varandra, men bara för att du ser klipp om att hon brottar ner joker skurkar betyder det inte att hon gör det FÖR Batman. På pekas även att hon varit en hjältinna och inte bara skurk, men spelet för utvisa svaret.

Medlem
Skrivet av jiwn:
Skrivet av MMO4Life:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av MMO4Life:

Är det bara jag som blir lite förvirrad av klippet? Katten slår ner jokerns följeslagare? Är inte Catwoman ond?

Snarare neutral. Sen vad spelar det för roll? Finns ju gånger när Batman och Jokern varit på samma sida.

Det spelar roll.. Man förstör bara när det kommer ett par nördar med idéer som bryter mot trenden. Först var det Smallville där Lex Luthor och Stålmannen skulle vara polare och nu detta. Selina Kyle har alltid varit förtjust i Batman men hon har aldrig tagit hans sida iaf inte i dom filmer och tv-serier som gjorts. När tog Jokern Batmans sida förresten? Stick to the script imho.

är inte alls insatt men många nördar har nog skrivit informationen som är på wiki http://en.wikipedia.org/wiki/Catwoman, står bland annat att de varit gifta och fött deras enda barn en dotter. Anyhow, står inget om att de kanske slagits med varandra, men bara för att du ser klipp om att hon brottar ner joker skurkar betyder det inte att hon gör det FÖR Batman. På pekas även att hon varit en hjältinna och inte bara skurk, men spelet för utvisa svaret.

Jo jag har läst det men jag tycker fortfarande att man bryter mot trenden om man gör henne till en hjältinna. Hur som helst orkar jag inte debatera serier.

Moderator | Testpilot
Skrivet av MMO4Life:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av MMO4Life:

Är det bara jag som blir lite förvirrad av klippet? Katten slår ner jokerns följeslagare? Är inte Catwoman ond?

Snarare neutral. Sen vad spelar det för roll? Finns ju gånger när Batman och Jokern varit på samma sida.

Det spelar roll.. Man förstör bara när det kommer ett par nördar med idéer som bryter mot trenden. Först var det Smallville där Lex Luthor och Stålmannen skulle vara polare och nu detta. Selina Kyle har alltid varit förtjust i Batman men hon har aldrig tagit hans sida iaf inte i dom filmer och tv-serier som gjorts. När tog Jokern Batmans sida förresten? Stick to the script imho.

Dom bryter ju inte mot någon trend, finns flera gånger när hon stått på batmans sida.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Absolut. För att göra det ännu enklare kan vi väl enas om att Selina i såväl film som serier alltid står på sin egen sida och har sin agenda i siktet, en agenda som ibland sammanfaller mer med skurkarnas och ibland med hjältarnas. Hon är en vigilante precis som Batman.

Skrivet av uberpwnage2.0:

Dom bryter ju inte mot någon trend, finns flera gånger när hon stått på batmans sida.


signatur

War, War never changes...

Medlem

är lagom hypad över att få spela som catwoman. Arkham city är just nu det spelet jag längtar till mest i år Catwoman är så snygg, badass hell ye!

1
Skriv svar