E3-teaser från Final Fantasy XIII-2

Robot
E3-teaser från Final Fantasy XIII-2

Minst en maffig trailer är att vänta under E3. Fast redan nu har det dykt upp en teasertrailer.

#final-fantasy-xiii-2


Medlem
E3-teaser från Final Fantasy XIII-2

Vänta.. Final Fantasy 13 2?

Haha..


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Givet köp, även om det skulle suga ^^

Medlem

gillade inte 13, kommer inte köpa detta...
Hoppas på 15 eller versus när det nu kommer


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Inaktiv

FF13 var ju sjukt tråkigt tyvärr.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Fick tvinga mig igenom många bitar av FF XIII, men slutet på spelet var faktiskt värt att ta sig till. Slutet på spelet var helt okej, men jag var lite förvirrad och besviken. När detta annonserades ut var jag väldigt "fientlig", men jag tror att det kan bli intressant och bra bara Square-Enix slipar och ta åt sig av den kritik som XIII fick.

Självklart kan man inte göra en world map till denna uppföljare antar jag, men försök i alla fall att göra flera vägar som man kan ta. Skulle man bara variera lite hur man tacklar spelets story så tror jag att det skulle ett ganska bra RPG.

Medlem

Jag tycker att det kan ha samma miljöer och stöpa hjältarna i samma form som dom i de gamla hederliga godingarna på 8- och 16-bitars apparaturerna! Då behöver man inte försöka lista ut vem som är utav vilket kön eller rent utav tvåkönad, inte en massa kanon-svärd hit och dit, inga flummiga fordon av alla (o)möjliga skapelser.

Men! Det är ju bara min åsikt det.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

ge mig ff VII remake ...

1
Skriv svar