Black Ops-paketet Escalation till PS3 10 juni

Robot
Black Ops-paketet Escalation till PS3 10 juni

Efter en hel del om och men är det Sony-anhängares tur att smaska i sig nya nivåer.

#call-of-duty-black-ops, #activision


Medlem
Black Ops-paketet Escalation till PS3 10 juni

Jädrar glömde detta

Medlem

Även att det släpps över 1 vecka efter PC.. Inte för att jag bryr mig så särskilt mycket, köper inte dyra DLC från Activision, och absolut inte för att dom släppte ett ofärdigt spel som det tog över ett halvår att fixa.

Jag förstår inte varför dom ska ta betalt för 4 MP maps o 1 Zombie map, Har dom inte fått tillräckligt mycket pengar från självaste spelet?

Medlem

Det enda Expansion packet jag någonsin har köpt så är det Red dead Redemptions Zombie-Paket Fast då fick man med en jävligt lång storyline pluss nya multiplayer delar, det var värt det i alla fall.


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem
Skrivet av rewoX:

Även att det släpps över 1 vecka efter PC.. Inte för att jag bryr mig så särskilt mycket, köper inte dyra DLC från Activision, och absolut inte för att dom släppte ett ofärdigt spel som det tog över ett halvår att fixa.

Jag förstår inte varför dom ska ta betalt för 4 MP maps o 1 Zombie map, Har dom inte fått tillräckligt mycket pengar från självaste spelet?

Mycket ska ha mer Men klart att man vill ha så mycket vinst det bara går. Fast ibland kan man ha lite good will...

Medlem

nån som vet hur mycket den kommer kosta


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

1
Skriv svar