Debuttrailern från Tomb Raider

Robot
Debuttrailern från Tomb Raider

Lara Crofts omstart på synnerligen mustigt och stämningsfullt filmklipp.

#tomb-raider, #crystal-dynamics


Medlem
Debuttrailern från Tomb Raider

Var faktiskt en riktigt bra trailer, blir helt klart nyfiken på spelet.

Medlem

Riktigt, riktigt bra trailer!
I samma klass som DEad Island, imponerande vilka trailers det gör nu för tiden, ofta bättre än spelen (tyvärr). Ska onekligen hålla ett öga på detta spel

Medlem

Den här har ju legat i erat FZ Play ett bra tag, såg den tidigare idag. Men filmen var grymt häftigt. Lara är så förbaskat snygg ;).


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Kul när man får se en välgjord trailer!
Lite nyfiken på vart hon fick pilbågen ifrån bara... =P

Medlem

Riktigt fånig trailer. Rösten var nog också bland det mest illa jag hört. Satt och rös av rösten, och inte var det av välbehag.

Får hoppas Mass Effect 3 trailern kommer snart... Läcker ut på något vis.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Riktigt fånig trailer. Rösten var nog också bland det mest illa jag hört. Satt och rös av rösten, och inte var det av välbehag.

Får hoppas Mass Effect 3 trailern kommer snart... Läcker ut på något vis.

Gillade heller inte rösten, tycker inte den passar Lara även om hon är ung och oerfaren nu.

Medlem

Nice trailer, undrar vilka som har gjort den.

Medlem

Varför bli kvaliten på FZ upplagda filmer bara sämre och sämre? Ser juh fan snart inte vad det är som händer på skärmen...

Ö? det är allt jag har att säga...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Flakmonkey

Har Square Enix lånat ut lite folk från Japan för att hjälpa till med filmsekvenserna? Ser ju riktigt smutt ut, men man får ju vara lite misstänksam tills dess att man får se lite ingame

Medlem

Vilken snygging *drool*

Medlem

ser intressant ut

Medlem

hon borde bli spetsad efter svinget från när de tar tag i varann!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv
Skrivet av Tommy_h:

hon borde bli spetsad efter svinget från när de tar tag i varann!

Varför är hon instängd under ett valv med ett glasfönster i mitten på en korridor i ett underdäck på ett skepp? Inte så vanligt på skepp, i alla fall inte med fönster.

När hon hoppar kan man klart se att däcket nedanför inte ligger under vatten, med andra ord borde hon inte nästan blivit dränkt, vattnet borde ha åkt ut.

Varför måste hon hoppa från ena halvan av skeppet till den andra? Och dessutom helt strunta i han som hjälpte henne upp.

Varför kan de två delarna av skeppet ens flyta? Ett skepp som går helt av på mitten sjunker oerhört snabbt.

När hon sen är på land så ligger skeppet med de två halvorna exakt efter varann också på land. Jag antar att de fortfarande hålls samman av den osynliga supertråden (eller magin!)

(edit 3: ugh, jag kan inte stava)

Inaktiv

Så fett!


signatur

War never changes.

Medlem

Är det bara jag som tycker att hennes ansikte såg väldigt "japanskt animerat" ut? Typ i stil med Parasite Eve filmklippen osv. Håller med om att rösten inte passade henne så jäkla bra.

För övrigt så verkar det här kunna bli ett toppen spel! Ska ge det en chans när det väl kommer!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Råkade stappla förbi den här trailern av någon anledning. Otroligt snyggt utfört, kan tillhöra en utav de bättre trailers jag sätt.

Gillar den här versionen av Tomb Raider mycket bättre, fick mig att öppna ögonen. En allvarligare ton med en huvudperson som verkar mer "normal" som man dessutom kan relatera till. Enligt mig är gamla Lara Croft på tok för översexig och överdriven.

Skrivet av Buio:
Skrivet av Tommy_h:

hon borde bli spetsad efter svinget från när de tar tag i varann!

Varför är hon instängd under ett valv med ett glasfönster i mitten på en korridor i ett underdäck på ett skepp? Inte så vanligt på skepp, i alla fall inte med fönster.

När hon hoppar kan man klart se att däcket nedanför inte ligger under vatten, med andra ord borde hon inte nästan blivit dränkt, vattnet borde ha åkt ut.

Varför måste hon hoppa från ena halvan av skeppet till den andra? Och dessutom helt strunta i han som hjälpte henne upp.

Varför kan de två delarna av skeppet ens flyta? Ett skepp som går helt av på mitten sjunker oerhört snabbt.

När hon sen är på land så ligger skeppet med de två halvorna exakt efter varann också på land. Jag antar att de fortfarande hålls samman av den osynliga supertråden (eller magin!)

(edit 3: ugh, jag kan inte stava)

Den person som hjälpte henne upp behöver nödvändigtvis inte vara en person i fysisk form. Kan tänka mig att det är menat som en metafor till hennes vilja att inte ge upp.

1
Skriv svar