Regnbågsskitande enhörning i Red Faction: Armageddon

Robot
Regnbågsskitande enhörning i Red Faction: Armageddon

Säg hej till Mr. Toots, det hemliga vapnet som medföljer spelet tack vare att demoversionen laddats ner en miljon gånger.

#red-faction-armageddon, #volition


Medlem
Regnbågsskitande enhörning i Red Faction: Armageddon

Hahaha, jahaaaa Mr. Toots som va med i en freddiew video
http://www.youtube.com/watch?v=lxHhBx1FtLQ
coolt!

Medlem
Medlem

haha klock rent:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Gulligt


signatur

Metal is best served heavy.

Inaktiv

jag laddade ner demot också, men synfältet är extremt snävt ..blir helt skevögd.. grafiken va ful, och började med att man blir jagad av en a-lagare med spretigt skägg.. Jag tänkte "ORKA", och stängde av skiten, efter jag svetsat ihop bron.

Medlem

Skön trailer.

Medlem

Sett det förut, och jag blir bara så... anti.
Vet inte om jag vågar köpa nya Red Faction om de tagit ner nivån till Bananer I Pyjamas-humor för småbarn..
Är resten av spelet lika oseriöst? Har ju redan haft mina tvivel då de slängde in aliens och redan där gick bort från konseptet "människor mot människor".
Kommer man stöta på smurfarna som ger en livskraft genom att dricka deras sarsaparilla -dryck?
Kan man alliera sig med Kalle Anka och deras vänner?
Dyker Svullo upp och svär och härjar i rutan?
...
en fjärtande enhörning... fan vad oseriöst..

Inaktiv
Skrivet av ForrestFox:

Sett det förut, och jag blir bara så... anti.
Vet inte om jag vågar köpa nya Red Faction om de tagit ner nivån till Bananer I Pyjamas-humor för småbarn..
Är resten av spelet lika oseriöst? Har ju redan haft mina tvivel då de slängde in aliens och redan där gick bort från konseptet "människor mot människor".
Kommer man stöta på smurfarna som ger en livskraft genom att dricka deras sarsaparilla -dryck?
Kan man alliera sig med Kalle Anka och deras vänner?
Dyker Svullo upp och svär och härjar i rutan?
...
en fjärtande enhörning... fan vad oseriöst..

sure att du ogillar att dom har en enhörning som skiter ut en dödlig regnbåge. Men har du någonsin spelat första red faction? där finns det aliens med som du dödar. Dom kommer dock senare in i spelet men dom har funnits med ett bra tag. Där är det inte lönt att vara anti för fem öre

Medlem

samma dag som Duke?

Känns inte särskilt lyckat...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv
Skrivet av V1per:

samma dag som Duke?

Känns inte särskilt lyckat...

varför är inte det lyckat? är ju ändå bara ett spel

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av V1per:

samma dag som Duke?

Känns inte särskilt lyckat...

varför är inte det lyckat? är ju ändå bara ett spel

För att man brukar inte vilja tävla om kundernas pengar med ett av de största spelsläppen i historien...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

1
Skriv svar