Spektakulär släpptrailer från Alice: Madness Returns

Robot
Spektakulär släpptrailer från Alice: Madness Returns

Det är inte bara en släpptrailer - det är en grym släpptrailer. Ta titt på den såväl som en ny mini games-uppvisning i vårt filmarkiv.

#alice-madness-returns


Medlem
Spektakulär släpptrailer från Alice: Madness Returns

Ser ganska intressant ut

Medlem
Inaktiv

Lagom utflippat

Medlem

Alla scene-kids våta dröm.


signatur

Imperator

Ase
Medlem

hm synd ser ut som total anpassning till konsoll, synd på ett spel med potential

Medlem

Oh yes. Detta blir ett köp.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Sjukt bra


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Vad snackar du om Hampus Erlandsson, så jävla episk var den ju inte!
Aftonbladet rubrik

Medlem

We do approve

Medlem
Skrivet av DAoG:

Vad snackar du om Hampus Erlandsson, så jävla episk var den ju inte!
Aftonbladet rubrik

Jag kanske var lite drogad av nyhetsskrivande. Du har en maffig poäng. Bara för att jag är intresserad av psykologi och dylika fenomen, antar jag. Hoppas du kan förlåta mig för den här gången!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Tycker det ser jävligt slitet ut faktiskt. Inte i klass med andra spel som släpps idag.
Tyckte ettan vad kalasbra, men detta har ju inte fått så bra inledande kritik direkt.

Inaktiv

bästa trailern på spelet hittills. men som jag sagt tidigare så håller spicy horse tillbaka med verkliga/mindre flashiga strider, som också bekräftas av 15 års gränsen ist för 18 år. fattar de inte att det är inget bra o blanda barn o vuxen -stil i en historia.

Medlem

Man får alltså en kopia av det första spelet också? Det här så riktigt kul ut

[UPDATE] April 18th. EA confirmed today that those who purchase a new copy of Alice: Madness Returns will receive a one-time-use code redeemable for a free copy of American McGee's Alice on the Xbox 360 and PS3. Those who pick up the game secondhand will be able to purchase American McGee's Alice for $10 (800 Microsoft points). The publisher indicated that the original Alice will not be sold separately.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av Ase:

hm synd ser ut som total anpassning till konsoll, synd på ett spel med potential

Tsssk.... himla tjat om detta hela tiden när ett spel släpps till PS3 eller krysslådan... Ser ju hur bra ut som helst och är nog betydligt roligare med en handkontroll än en mus i näven (kan ju alltid koppla in en sticka till PC-burken med iofs).
Insta buy!

Medlem

Jag kan definitivt tänka mig att spela detta

1
Skriv svar