60 000 rader dialog i Skyrim

Robot
60 000 rader dialog i Skyrim

Hästar bekräftade! Vakter är inte del av något globalt medvetande! Skadeskjutna drakar kan inte flyga! Oändligt med drakar! Och mer!

#the-elder-scrolls-v-skyrim, #the-elder-scrolls-iv-oblivion


Medlem
60 000 rader dialog i Skyrim

är verkligen taggat på Skyrim, känns som att spelet kommer vara lite mera Morrowind än Oblivion

Medlem

Oj oj oj!

Jag längtar sååååååååååååå..... BF3, ME3 och Skyrim känns som klockrena köp inom dom närmaste månaderna! Kanske förboka spelen om någon månad!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

I saw a mudcrab the other day. Filthy creatures.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Ase
Medlem

Enda frågan som består om det e värt ett inköp, e hur mycket förstört det blir pga anpassning till konsoll .Annars ett måste i min samling.

Medlem

Vill ha
Kommer ta 'ledigt' från skolan i en vecka och nöta sönder detta
Om jag nu inte har massa prov >.>

Medlem

ser fram emot att spela skyrim !

Nu blir man lite orolig, kommer man inte i det här spelet få höra samma mening om och om igen som i tidigare spel med vissa karaktärer? Det blir ju ingen riktigt "Elder Scrolls" om det inte är "repeat the scolls"


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

"I HAVE FOUGHT MUDCRABS MORE FEARSOME THEN YOU!"
"STOP RIGHT THERE, CRIMINAL SCUM!"

aaah... vilka härliga minnen om de bästa dialogerna och taunts i spelet.


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

Allt content man kommer att gotta sig i, fy fan vad härligt det ska bli. :heart:

Medlem

Kommer faktiskt ihåg mer av dialogen från Morrowind än från Oblivion...

"N'wah!"

"S'wit!"

Men visst är man supertaggad för Skyrim!

Inaktiv
Skrivet av Ase:

Enda frågan som består om det e värt ett inköp, e hur mycket förstört det blir pga anpassning till konsoll .Annars ett måste i min samling.

Du menar som förra spelet Oblivion då? Som faktiskt var konsollanpassat redan på den tiden och tänkt att vara ett lanseringsspel för 360 (men blev några månader försenat). Det sålde dessutom betydligt mer på 360 än på PC.

Ish
Medlem

"Vakter är denna gång inte del av någon gigantisk myrkoloni och vet inte längre intuitivt att du begått något brott."
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Detta var det största problemet med tidigare TES spelen! Detta kommer bli så stört jävla bra att jag kommer behöva säga upp min arbetslöshet för att ha tillräckligt med tid!

edit/ Jag hoppas bara att jag kan slå ihjäl någon inne i ett hus utan att bli påhoppat så fort jag kliver ur huset, eller som i oblivion.. Vakterna kommer och letar reda på en så fort någon dör vid ens händer.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Inaktiv

det där gillade jag att höra hoppas det blir mer likt morrowind än oblivion. sen tror jag inte det slår witcher 2.

Medlem

Har aldrig riktigt förstått storheten i oblivion.. Morrowind var småkul men tycker skyrim verkar kännas lika livlöst och själlöst som oblivion. Nej, det blir några fler genomspelningar av The Witcher 2 istället, där har vi ett riktigt rollspel med bra handling, karaktärer och har en intressant orginell värld till skillnad från detta som jag tror saknar allt det.. *förbereder mig för flaming*

Medlem
Skrivet av red_laces:

Har aldrig riktigt förstått storheten i oblivion.. Morrowind var småkul men tycker skyrim verkar kännas lika livlöst och själlöst som oblivion. Nej, det blir några fler genomspelningar av The Witcher 2 istället, där har vi ett riktigt rollspel med bra handling, karaktärer och har en intressant orginell värld till skillnad från detta som jag tror saknar allt det.. *förbereder mig för flaming*

Witcher är linjärt, Elder Scrolls är open world. Två helt olika upplevelser. Du kanske känner ett behov av att guidas runt av spelet istället för att utforska själv?

Oblivion och Morrowind är historiens bästa spel. Slår allting annat överlägset.


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Slimebeast:
Skrivet av red_laces:

Har aldrig riktigt förstått storheten i oblivion.. Morrowind var småkul men tycker skyrim verkar kännas lika livlöst och själlöst som oblivion. Nej, det blir några fler genomspelningar av The Witcher 2 istället, där har vi ett riktigt rollspel med bra handling, karaktärer och har en intressant orginell värld till skillnad från detta som jag tror saknar allt det.. *förbereder mig för flaming*

Witcher är linjärt, Elder Scrolls är open world. Två helt olika upplevelser. Du kanske känner ett behov av att guidas runt av spelet istället för att utforska själv?

Oblivion och Morrowind är historiens bästa spel. Slår allting annat överlägset.

Någon har inte spelat KotOR xD The Witcher spelen är ruskigt bra och Morrowind är episkt... Oblivion däremot... meh

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Oblivion och Morrowind är historiens bästa spel.

Du måste ha skrivit fel. Självklart menade du Daggerfall och Morrowind då Oblivion var ett generiskt mähä utan dess like.
Sedan glömde du också orden "några av", då det finns väldigt många andra spel som också är bra. T.ex. Fallout 1/2, Deus Ex, Vampire the Masquerade: Bloodlines med mycket mera.

Medlem

Bekräftade gillen i spelet är tjuvarnas, magikernas, krigarnas och "the Dark Brotherhood", och denna gång kommer deras storys inte vara helt avskilda från huvudstoryn, utan de kommer på olika ej nämnda sätt löpa samman.
--------
Jag vet inte om jag ska ta det som en bra eller dålig nyhet.

Jag tror jag föredrar att guilderna är utanför storyn.
Men vi får väl se hur bra det blir!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av Slimebeast:
Skrivet av red_laces:

Har aldrig riktigt förstått storheten i oblivion.. Morrowind var småkul men tycker skyrim verkar kännas lika livlöst och själlöst som oblivion. Nej, det blir några fler genomspelningar av The Witcher 2 istället, där har vi ett riktigt rollspel med bra handling, karaktärer och har en intressant orginell värld till skillnad från detta som jag tror saknar allt det.. *förbereder mig för flaming*

Witcher är linjärt, Elder Scrolls är open world. Två helt olika upplevelser. Du kanske känner ett behov av att guidas runt av spelet istället för att utforska själv?

Oblivion och Morrowind är historiens bästa spel. Slår allting annat överlägset.

Witcher är inte speciellt linjärt nej, även om det inte är lika stort som Oblivion.. Jag har aldrig sett tjusningen i ett enorm värld där det inte finns en drivande story som ger en förklaring till varför man färdas över hela spelvärlden. Jag har inget mot att utforska om det finns en god anledning till det, men freeroaming är det tråkigaste jag vet.

Föredrar spel där spelarens val formar händelserna framför en enorm men tom värld.

Medlem

Den stora frågan för mig är Ps3 eller Pc... hum hum

Medlem

THE DARK BROTHERHOOD!!! JAAAAA!!!!!

Medlem
Skrivet av Kerrai:

Den stora frågan för mig är Ps3 eller Pc... hum hum

Om du vet/tror att datorn klarar det så hade jag nog siktat på det, med tanke på alla intressanta moddar som brukar släppas till TES-spelen. Däribland högupplösta texturer, även om det kanske tar ett tag att göras (om det ens behövs den här gången).

Medlem

I couldn't care less about some damn talking,,,,,,Jag vill avliva nått jävla kräk!

Medlem
Skrivet av s3ng:

THE DARK BROTHERHOOD!!! JAAAAA!!!!!

Lätt!!!

Light armor, destruction and blade.....behövs inge annat.

Medlem

Cliff racer flyyyyying, flyyyyying in the skyyyyyyyy...

...cliff racer FLY SO HIGH!

http://www.youtube.com/watch?v=OBbm8sV6IKk

Medlem
Skrivet av Stephan:

Cliff racer flyyyyying, flyyyyying in the skyyyyyyyy...

...cliff racer FLY SO HIGH!

http://www.youtube.com/watch?v=OBbm8sV6IKk

Haha flyyyyyyyyyying!!1

Edit: Fan jag avlider av skratt, så jävla dum.

Inaktiv
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av Stephan:

Cliff racer flyyyyying, flyyyyying in the skyyyyyyyy...

...cliff racer FLY SO HIGH!

http://www.youtube.com/watch?v=OBbm8sV6IKk

Haha flyyyyyyyyyying!!1

Edit: Fan jag avlider av skratt, så jävla dum.

aaa, var rätt kul faktist

Medlem

Mums filibaba. Jag vill ha detta. Hoppas bara datorn klarar av det, annars får det bli ps3

Medlem

Oblivion var tråkigt utan moddar men underbart med moddar. Köp till PC!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar