E3 topp 30 - Bungies nya spel

Robot
E3 topp 30 - Bungies nya spel

Kommer vi att få se vad skaparna av Halo sysslar med?

#halo-reach, #bungie, #microsoft, #activision-blizzard, #activision


Medlem
E3 topp 30 - Bungies nya spel

World of Halo?


signatur

MB: ASUS P6TD-DELUXE |CPU: Core i7 960 @ 4.3 Ghz |RAM: 12GB DDR3 CL7 1600MHZ | GPU:RADEON HD 5970 |HD: SSD Corsair Force|

Inaktiv

Säkerligen något med Halo.. annars är det rena självmordet för Bungie.

Medlem

Troligen ingenting med Halo att göra...

Medlem

Halo var väll menat att vara massivt från början, innan dom vart uppköpta/whatever? Kommer ihåg att det fans dinosaurier som sprang runt och grejor i tidiga videos.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Halo var väll menat att vara massivt från början, innan dom vart uppköpta/whatever? Kommer ihåg att det fans dinosaurier som sprang runt och grejor i tidiga videos.

Yess du har rätt

Hoppas de gör fler Halo, vill veta vad som händer med master chief

Medlem

Med tanke på att Microsoft äger rättigheterna till Halo och det numera är 343 Industries som gör spelen så har Bungies nya inget med Halo att göra.

Medlem

om Bungie gör ett "mmoFPS" samtidigt som CCP gör sitt Dust så är jag beredd att sattsa på Dust. Hur mkt jag än älskar halo världen så klarar inte Bungie att leverera rent spelmekaniskt

RTS som redan finns och inte överraskar någon?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av krqkan:
Skrivet av burkmopp:

Halo var väll menat att vara massivt från början, innan dom vart uppköpta/whatever? Kommer ihåg att det fans dinosaurier som sprang runt och grejor i tidiga videos.

Yess du har rätt

Hoppas de gör fler Halo, vill veta vad som händer med master chief

+1

Medlem

Inte för att vara värsta party pooper, men Halo (märket, serien, etc) ägs väl av Microsoft?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Myth. Fan vad jag hoppas på att de går tillbaka till Myth!

1
Skriv svar