Vilken blir den bästa trailern på E3?

Robot
Vilken blir den bästa trailern på E3?
Medlem
Vilken blir den bästa trailern på E3?

Battlefield 3s multiplayer trailer är lätt en kandidat, Nok står bakom inspelningen av den och han har alltid gjort ett bra arbete med dessa.

Bioware brukar vara duktiga på det, så kanske Mass Effect 3, eventuellt ännu en lång CGI trailer för The Old Republic är också uppskattat.
Förra årets E3 trailer för Deus Ex: Human Revolution var kort sagt episk (senaste trailern var också riktigt cool).
Prey 2 var faktiskt riktigt cool och gav en känsla om vad spelet kommer handla om.

Vad som inte kommer bli bra:
Final Fantasy. Samma sak, varje gång. Ungdomar med spretiga frisyrer, lustiga kostymer, episk musik och sen brutna drömmar.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Keasar:

Battlefield 3s multiplayer trailer är lätt en kandidat, Nok står bakom inspelningen av den och han har alltid gjort ett bra arbete med dessa.

Bioware brukar vara duktiga på det, så kanske Mass Effect 3, eventuellt ännu en lång CGI trailer för The Old Republic är också uppskattat.
Förra årets E3 trailer för Deus Ex: Human Revolution var kort sagt episk (senaste trailern var också riktigt cool).
Prey 2 var faktiskt riktigt cool och gav en känsla om vad spelet kommer handla om.

Vad som inte kommer bli bra:
Final Fantasy. Samma sak, varje gång. Ungdomar med spretiga frisyrer, lustiga kostymer, episk musik och sen brutna drömmar.

Visst var det Noken som gjorde massa galna 1942-stuntfilmer och sedan blev anställd?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Visst var det Noken som gjorde massa galna 1942-stuntfilmer och sedan blev anställd?

Vet inte om han gjorde stuntfilmer i BF1942, men han gjorde en del i Battlefield 2, sen så gjorde han ett par machinima snuttar som Mine, Mine 2 (i BF2, hans skämt om det eviga helikopter kampandet i första filmen är än idag en klassiker. ) och Frost serien (i BF2142) och dessa gjorde honom rätt känd varav han plockades sen upp av DICE.

Hans hemsida med de gamla filmerna: http://snoken.net/

Hans trailers för BFBC2, även kända som Battlefield Moments (man kan se hans namn i Squad listan).

Episode 1:

Episode 2:

Episode 3:


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Tror hårt på BF3, ME3, The Old Republic samt lite på MW3 men som sagt har jag börjat tappa förtroendet lite

Medlem

Hoppas och tror på något mer tungt från Dead Island.

Medlem

Bästa trailern blir BF3 Multiplayer!

Inaktiv

Bästa kandidaterna
Mass Effect 3
Battlefield 3
Star Wars The Old Republic

Medlem

"Star Wars The Old Republic" vinner trailer kampen även om det inte säger något om själva spelet...
Skulle lungt vilja se en hel sån film istället för ett mmo.


signatur

You're funny, and you're nicely shaped. It's ludicrous to have these interlocking bodies and not... interlock. Please remove your clothing now.

Medlem

Bioware kommer att pumpa ut två riktigt tunga trailers till Mass Effect och The Old Republic, det är jag säker på! Battlefield-trailern kommer nog att vara rätt brutal den med.

Medlem

Båda är ju riktigt bra!

Medlem

Jag är kvar i drömmarnas land där Thief 4 kommer visas upp och då kommer den trailern auto-magiskt vara den bästa då den är till just Thief 4... Annars tror jag nog att Space Marine kan få något riktigt läckert om Relic lägger manken till


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

AW8
Medlem

Blur's TOR-trailer kommer med all sannolikhet att bli grym!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Tycker inte Tomb raider va nått speciellt även om den inte var dum. Prey va rätt cool dock men jag är övertygad att någon kommer att slå den!

Medlem

MASS EFFECT 3 kommer få mig att tappa hakan och rysa till ordentligt!

Hoppas den släpps imorgon!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

bara jag som missat något? prey 2 ser väl inte ens i närheten ut av vad prey 1 var?


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Inaktiv

Battlefield 3 all the way <3

1
Skriv svar