Genomgång från The Old Republic

Robot
Genomgång från The Old Republic

Den efterlängtade CGI-filmen är det icke, men däremot är den fylld med gameplay inför E3.

#bioware, #star-wars-the-old-republic


Medlem
Genomgång från The Old Republic

MUST...PLAY...NOW!

Medlem

more more i want more

Medlem
Medlem
Moderator | Testpilot

E3 börjar i morgon alltså? Dags att bunkra upp med fett mycket götta!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Giv.... ME.... NOW..... i...... Cant............ Stand..............The........ waiting..................... GAHHHHH

Medlem

Jäklar vad killen på 0:59 var lik Todd Howard (Bethesda)!


signatur

Have a good time!

Medlem

jag har varit jävligt skeptiskt inställd till detta spelet men den trailern fick det att vattnas i munnen minsann ^^

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

E3 börjar i morgon alltså? Dags att bunkra upp med fett mycket götta!

Halvt-om-halvt. Presskonferenserna drar igång då. Inte själva mässan. (För oss som inte besöker mässan kan man nog säga att det öppnar ändå)


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Fifan, blev väldigt påmind om Star wars: Galaxies i space battles.
Det var epic.


signatur

Wai

Moderator | Testpilot
Skrivet av Harpa:
Skrivet av uberpwnage2.0:

E3 börjar i morgon alltså? Dags att bunkra upp med fett mycket götta!

Halvt-om-halvt. Presskonferenserna drar igång då. Inte själva mässan. (För oss som inte besöker mässan kan man nog säga att det öppnar ändå)

Trevligt då kan jag bunkra upp som vanligt!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

få saker är så avtändande som månadsavgifter

Medlem
Skrivet av Typhor:

få saker är så avtändande som månadsavgifter

Få saker är så avtändande som snåljåpar

Medlem
Skrivet av Typhor:

få saker är så avtändande som månadsavgifter

Ingen tvingar dig att spela spelet. Och jag tror att alla vi som är villiga att lägga ut månadsavgiften, blir mycket tacksamma om du avstår från att spela.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

GIEF .. GIEF NAO

Medlem
Skrivet av Nemezis:
Skrivet av Typhor:

få saker är så avtändande som månadsavgifter

Få saker är så avtändande som snåljåpar

Second that...

Moderator | Testpilot
Skrivet av nikwad:
Skrivet av Nemezis:
Skrivet av Typhor:

få saker är så avtändande som månadsavgifter

Få saker är så avtändande som snåljåpar

Second that...

+1


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Var lite frågande till grafiken och animationerna i början, men med allt de har att erbjuda så kommer man inte ens fundera över hur det ser ut.

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Typhor:

få saker är så avtändande som månadsavgifter

Ingen tvingar dig att spela spelet. Och jag tror att alla vi som är villiga att lägga ut månadsavgiften, blir mycket tacksamma om du avstår från att spela.

Vrf skulle jag spela ett spel som inte ens är storrymässigt korrekt? ToR är bara en kassako och en stor förolämpning mot alla som gillade KotOR spelen.

AW8
Medlem
Skrivet av Brain:

Jäklar vad killen på 0:59 var lik Todd Howard (Bethesda)!

Haha, det har du rätt i!
Todd Howard, Jedi Orderns sista hopp.

Skrivet av Typhor:

Vrf skulle jag spela ett spel som inte ens är storrymässigt korrekt? ToR är bara en kassako och en stor förolämpning mot alla som gillade KotOR spelen.

På vilket sätt är inte TOR storymässigt korrekt?


signatur

PC gamer 'til I die.

Ase
Medlem

har för mig att bara story delen när man börjar sin karaktär (som är mer eller mindre singleplay) är ca dubbelt upp i tid mot kotor (har det sagts iallafall) så e ett dj... gnäll tycker jag. Är enormt nyfiken dock hur co-up/ multiplayer blir.ie. hur bra det funkar i större grupper. Dom andra delarna så levererar nog bioware bra som vanligt

Medlem
Skrivet av Typhor:

Vrf skulle jag spela ett spel som inte ens är storrymässigt korrekt? ToR är bara en kassako och en stor förolämpning mot alla som gillade KotOR spelen.

På vilket sätt är inte TOR storymässigt korrekt?[/quote]

Hittills så verkar de ha ignorerat allt som hände och Sas i KotOR 2, givetvis så kvarstår det att se vad de egentligen har gjort med storryn, det vet vi inte än.
Men för att lugna alla som tydligen inte förstår att vissa människor kan ha en krass ekonomi så kan jag försäkra dem om att jag inte kommer att köpa ToR

Medlem

hoppas att det släpps precis när jag har tröttnat på ett fantastiskt spel av namnet Starcraft 2 !

Moderator | Testpilot
Skrivet av Typhor:
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Typhor:

få saker är så avtändande som månadsavgifter

Ingen tvingar dig att spela spelet. Och jag tror att alla vi som är villiga att lägga ut månadsavgiften, blir mycket tacksamma om du avstår från att spela.

Vrf skulle jag spela ett spel som inte ens är storrymässigt korrekt? ToR är bara en kassako och en stor förolämpning mot alla som gillade KotOR spelen.

Kassako på vilket sätt? Hur förstör det? TOR utspelas 300 år efter KOTOR spelen men också 3500 år före filmerna.

Hur kan dom förstöra något?

Sen varför frågar du och säger emot din egen post? ROFL.

Typhor
2011-06-05 18:57
(quote)Typhor skrev:
Vrf skulle jag spela ett spel som inte ens är storrymässigt korrekt? ToR är bara en kassako och en stor förolämpning mot alla som gillade KotOR spelen.(/quote)

På vilket sätt är inte TOR storymässigt korrekt?

Hittills så verkar de ha ignorerat allt som hände och Sas i KotOR 2, givetvis så kvarstår det att se vad de egentligen har gjort med storryn, det vet vi inte än.
Men för att lugna alla som tydligen inte förstår att vissa människor kan ha en krass ekonomi så kan jag försäkra dem om att jag inte kommer att köpa ToR


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag kommer skaffa detta utan tvekan.

Medlem

Skulle det inte komma nån cgi-rulle idag? Inte för att det säger ett dugg om spelet, men man går ju alltid igång på lite snygga filmer


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Jag sitter, kommer sitta och följa swtor friday update, satt som klistrad under E3, hoppas på beta ;)... kommer köpa, kommer spela

1
Skriv svar