Första bilderna på Hitman: Absolution?

Robot
Första bilderna på Hitman: Absolution?

Agent 47 är inte rädd för höjder, skulle man kunna säga.

#hitman-absolution


Medlem
Första bilderna på Hitman: Absolution?

Aha! Beat ya to the point.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Aha! Beat ya to the point.

Haha, jo, du hade fått tipstack om jag sett det först i din blogg också


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Ish
Medlem

Gameplay bilder or bust!


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Hur fan kom han upp där
Nice hur som helst.

Medlem

En slipsnål alltså..? 47 ser mer och mer ut som en halvdassig bankman från åttiotalet måste jag säga. Hoppas man kommer få välja kostym åt honom i Absolution, jag känner att jag måste styra upp hans känsla för klassiskt herrmode här.


signatur

Imperator

Medlem

Inget är bekräftat ännu men det lutar 99,99% att det är Aboslution med deras nya motor Glacier2. Banan ska tydligen vara ett övergivet bibliotek i Chicago.

Medlem

Höga förväntningar. Hitman 4: Blood Money var riktigt underhållande.

Medlem

Ska bli kul att tillbringa tid med detta

Medlem

Engelsk polismössa? Intressant.

Medlem

Ser toppen ut! Hoppas vi får se lite gameplay under E3


signatur

Game long and prosper

Medlem

Det ser bra ut, men frågan är om det blir bra. Jag tänker inte se de som en uppföljare förens jag fått sett gameplay så jag kan se hur mycket dom ändrat.

Medlem
Skrivet av Reize:

En slipsnål alltså..? 47 ser mer och mer ut som en halvdassig bankman från åttiotalet måste jag säga. Hoppas man kommer få välja kostym åt honom i Absolution, jag känner att jag måste styra upp hans känsla för klassiskt herrmode här.

Håller med ang. slipsnålen, känns verkligen inte som 47. Vidare är både byxor och kavaj för små (helt i enlighet med gällande mode), men här är det inte enbart fult utan även opraktiskt. Tsk tsk.

Still no hair?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Plastgrafik. Konsolgrafik.

Medlem

Hoppas det blir bra .. Ettan satte väldigt djupa spår i mitt minne : )


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem
Medlem

Looking good.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Skrivet av Jimpa_31:

Hoppas det blir bra .. Ettan satte väldigt djupa spår i mitt minne : )

Samma här, det var det första spelet jag spelat med värdelösa kontroller...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av Robbefloff:
Skrivet av Reize:

En slipsnål alltså..? 47 ser mer och mer ut som en halvdassig bankman från åttiotalet måste jag säga. Hoppas man kommer få välja kostym åt honom i Absolution, jag känner att jag måste styra upp hans känsla för klassiskt herrmode här.

Håller med ang. slipsnålen, känns verkligen inte som 47. Vidare är både byxor och kavaj för små (helt i enlighet med gällande mode), men här är det inte enbart fult utan även opraktiskt. Tsk tsk.

Som lönmördar accessoar tycker jag slipsnålen passar fiiint. Jamenar hur ska man annars undvika att få blod på den redan röda slipsen hähä


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Jimpa_31:

Hoppas det blir bra .. Ettan satte väldigt djupa spår i mitt minne : )

Samma här, det var det första spelet jag spelat med värdelösa kontroller...

Smaken är som baken. Dagens spelare uppskatar inte utmaning helt enkelt. Och nej spelet hade inte värdelösa kontroller, det hadeb ara mer än 8 knappar vilken är standard på konsollportningar.. derp


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Robbefloff:
Skrivet av Reize:

En slipsnål alltså..? 47 ser mer och mer ut som en halvdassig bankman från åttiotalet måste jag säga. Hoppas man kommer få välja kostym åt honom i Absolution, jag känner att jag måste styra upp hans känsla för klassiskt herrmode här.

Håller med ang. slipsnålen, känns verkligen inte som 47. Vidare är både byxor och kavaj för små (helt i enlighet med gällande mode), men här är det inte enbart fult utan även opraktiskt. Tsk tsk.

Som lönmördar accessoar tycker jag slipsnålen passar fiiint. Jamenar hur ska man annars undvika att få blod på den redan röda slipsen hähä

Eller är det bara en ursäkt för att slippa använda komplicerad textil-fysik på en hängande och slängande slips?


signatur

Imperator

Medlem

Hmm... Inga action bilder. Gött.

Skrivet av Reize:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Robbefloff:
Skrivet av Reize:

En slipsnål alltså..? 47 ser mer och mer ut som en halvdassig bankman från åttiotalet måste jag säga. Hoppas man kommer få välja kostym åt honom i Absolution, jag känner att jag måste styra upp hans känsla för klassiskt herrmode här.

Håller med ang. slipsnålen, känns verkligen inte som 47. Vidare är både byxor och kavaj för små (helt i enlighet med gällande mode), men här är det inte enbart fult utan även opraktiskt. Tsk tsk.

Som lönmördar accessoar tycker jag slipsnålen passar fiiint. Jamenar hur ska man annars undvika att få blod på den redan röda slipsen hähä

Eller är det bara en ursäkt för att slippa använda komplicerad textil-fysik på en hängande och slängande slips?

Fast det är ju det enda de behöver efter som han inte har hår så man får väll hoppas det blir en halv fladdrande slips iaf


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar