Äntligen är det min tur!

Flakmonkey
Äntligen är det min tur!

[ia=27290; large]

Efter att ha tagit mig igenom några kortare spel är det äntligen dags för mig att ta mig an Mass Effect 2. Velade länge och väl över vilken version jag skulle skaffa - PS3 eller 360. Till sluta föll valet på krysslådan av rent ekonomiska skäl. Det kostade ju nämligen inte mig mer än 150 riksdaler på Webhallen så därför kunde jag även plocka på mig ett annat spel jag varit nyfiken på nämligen Metro 2033 som jag får ta itu med efter ME2. Tillsammans blev det 380kr så den som påstår att spel är så hiskeligt dyra borde nog skaffa sig lite tålamod och inse att bra spel inte blir sämre bara för att man väntar ett år med att skaffa dem

#blogg

Medlem
Äntligen är det min tur!

Det är helt galet hur snabbt ME2 gick ner i pris, förstår inte hur den kan ha gått ner så fort O.o

Medlem

Väldigt sant, men ibland kan man inte låta bli att köpa ett spel på dag 1 när man väntat så länge.
Köpte också Mass Effect 2 för mig själv nyligen. Dock har jag redan spelat igenom det på en lånad skiva, underbart spel

Medlem

oh två riktigt bra spel du håller i där!

ME2 är fantastiskt (är en ME nörd så ja... hehe)

Å metro 2033 är säkerligen ett av de mest underskattade spelen i denna "generation". Fantastisk atmosfär och grafiken *drool*. Spelade det dock på PC sj å vet att Xbox grafiken e ganska långt från PC, men intressant story och häftiga miljöer utan tvekan.

Inaktiv

Underbara spel!

1
Skriv svar