Michael J. Fox i sista Back to the Future-episoden

Robot
Michael J. Fox i sista Back to the Future-episoden

Originalskådisen från Tillbaka till framtiden-filmerna ger röst till två karaktärer i femte episoden. Dock inte till Marty McFly.

#telltale-games, #back-to-the-future-the-game-episode-5-outatime


Moderator | Testpilot
Michael J. Fox i sista Back to the Future-episoden

Dessa filmer är så jävla bra... Tänk er själva när man själv blir morfar/farfar, farmor/farfar. Kommer ens barnbarn osv ens kunna se dessa filmer och spela dessa spel vi har i dag? Tveksamt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Förfadern är nästan garanterat, "lille" William McFly, senast sedd som ett litet barn i 3:e filmen år 1885. Spelserien utspelas primärt 1931, då "William" borde vara ca. 46 år gammal. Michael J Fox är i dagsläget 50 år gammal, så det passar in på "hans" utseende i spelet.

Ett annat alternativ, är "Old Man Peabody" som senast sågs i första filmen, och som grundade det som senare blev Twin/Lone Pine Mall.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Sig själv! det vore awsome.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Grymt bra filmer (favoriten är dock del två) som hade en annorlunda och rolig tvist med hela åka tillbaka i tiden konceptet. Dessa filmer har åldrats väldigt bra, såg dom när jag var liten och de är lika bra som jag minns dom. Kommer nog bli ett köp av spelet när samtliga delar släppts och finns att köpa i butik. Måste säga att killen som gör rösten för Marty verkar lyckas över alla förväntan.

Medlem

*Insert witty Parkinsons-joke here*


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Reize:

*Insert witty Parkinsons-joke here*

You know why Michael J. Fox makes really good milkshakes?
Because he uses the best ingredients.

Härligt att MJF fortfarande kan leverera! Starkare kändis får man leta efter. Jag såg någon intervju med honom för ett tag sedan och där var han i relativt gott skick, trots sin långt gångna sjukdom.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Schysst!
Jag satt på jobbet i Fredags och tänkte "Fan, det var ett tag sedan man såg BTTF".
Ska nog bli av kommande vecka.

1
Skriv svar