Medlem
1ett1ett

Joråsåatteee...

[ia=27289; large]

Känns som om jag knappt kommer att sova denna veckan, om jag nu får för mig att jag ska titta på presskonferenserna live.

Anyhowz, har målat färdigt köksdörrarna idag, yay på det. Från dassgrönt till tre strykningar vitt, inte illa. På onsdag ska det köpas annan färg, och på torsdag är det återigen dags för målning, fast på golvlisterna. Köpte fel färg insåg jag igår, orange... vem vill ha orange lister? No one. Så blir till att fixa och dona något mörkbrunt (BAJS! fnizZ!).

Imorgon påbörjas ny kurs, introduktion till spelprogrammering, kan bli intressant. På tisdag är det intervju på Future Games. Lär inte kunna sova natten till tisdagen, kommer vara så sjukt nervös-slash-peppad-slash-omg.

Så.. fullspäckad vecka. Nästa vecka äger flytten rum på riktigt. Med hjälp av svärföräldrar. Antar att det kanske inte är så hemskt som jag tror det är med flytt, ju fler man är, desto snabbare går det.

#blogg

1ett1ett

och desto roligare blir det
Vad är en flyttsesion utan Pizza, Öl och The Best of Duran Duran.
Jag röstar på gröna lister på den vita köksdörren, xboxyfeel liksom.
Simon ska altså bli spelutvecklare på allvar, Huzzah!.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Får se om man kommer in. annars får jag söka igen. :P. Köksdörren blev väldigt fin, trots att jag insåg att jag använt fel roller, och råkat få in massa bomullsstrån i lacken, men shit the same.

Men yep, pizza passar till alla omständigheter! Glädje, sorg och flytt = pizza! Jag ska springa runt naken i lägenheten varje dag, bara för att jag kan.

Katter har fotografiskt minne vet du. Tänk på vad du utsätter klara för


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Alla katter gillar nakna fotolergökar

Inbyggd viftande kattleksak, menar du
Vågar man skriva så på FZ


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Haha, äh, man ska inte vara pryd. Nude is good.

1
Skriv svar