Vad vill du se på E3-mässan?

Robot
Vad vill du se på E3-mässan?

Sommarens stora spelhändelse börjar i morgon, tala om vad som får just din saliv att rinna.

#microsoft


Medlem
Vad vill du se på E3-mässan?

Uncharted 3, Skyrim, Batman AC, Battlefield 3, Last Guardian, Hitman 5, Assassins creed och GTA V ser jag nog fram emot mest.

Väldigt fint spelår i år

Medlem

Skyrim och Hitman 5 längtar man allt lite efter. Men varför finns diablo 3 med i listan, nog vet väl alla att blizzard inte är med på E3? (De har ju Blizzcon)

Medlem

BF3 MP, som redan är bekräftat också.

Medlem

Skyrim, Stalker 2 och Red Orchestra 2 är jag mest sugen på. Hoppas få se rikligt med gameplay från Skyrim.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

skyrim, mass effect 3, battlefield 3, dota 2

Medlem

Half-Life 3, Hitman 5, Red Orchestra 2, GTA V och Battlefield 3

Medlem

WAR40K: DMO det enda jag ser fram emot att se!!

Medlem

Multiplayer från BF3, det finns inget annat som jag är lika sugen på


signatur

En styck signatur.

Medlem

Star Wars: The old republic vill jag höra mer av

Inaktiv

Half Life 3, Gears of War 3, Diablo 3, Battlfield 3, Mass effect 3, Modern Warfare 3.

Blir ett härligt år!

Inaktiv

beyond good & evil om ubishit skärpt sig. ubisuck måste vara världens sämsta spelbolag. just för att de har pajat alla deras spel på sistone

Medlem

Är mest nyfiken på nya Hitman Valve kommer inte säga nåt om Half-Life (börjar tröttna på dom rejält) och Batman vet jag när det kommer 8) Det skulle kanske vara ännu en smarrig gameplay video från Dead island då


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Som tidigare nämnt (tjatat om) längtar jag något sjukt efter ett nytt RollerCoaster Tycoon ... så min röst måste gå på ett RollerCoaster Tycoon 4.

Vill också ha Civilization 5 expansioner, GTA V och Red Dead Redemption 2 smask!


signatur

Have a good time!

Medlem

Jag vill se boothbabes

Medlem

Mass Effect 3 och Prey 2 är väl de enda spel jag bryr mig om i år

Medlem

Half Life 3 och Doom 4 men tyvärr kommer vi inte att se något av dom.

Medlem

Varför finns det väldigt många titlar som vi man vet inte kommer visas på e3?
och SWTOR finns inte med...

Medlem

Borderlands 2!

Medlem

Ett helt nytt Survival Horror-spel förutom Silent Hill Downpour. Den genren är så död just nu så jag hoppas på att den kan återuppstå somehow.
Hade varit trevligt om Fatal Frame-utvecklarna gjorde ett Fatal Frame V och bestämde sig för att den här gången släppa det i Europa också.

Obskyra önskemål jag har, men man kan ju drömma

Medlem

Homeworld 3!!!

Medlem

Black & White 3, snälla!

Medlem

Battlefield 3 och Skyrim.
Kommer nog räcka gott o väl år framöver för mig (:

Medlem

Sim City 5!
Realistiskt: Mer av BF3 och Skyrim.

Medlem

Dota 2 är en sak att verkligen längta till.

Men min röst faller ändå på Xcom, inte det xcom som 2k games kommer släppa, utan det som verkligen skulle vara en riktigt uppföljare i serien. För det som visats upp imponerar inte särskilt mycket, det ser ut att kunna spelas. Men det lever nog upp till titeln? Eller har det så mycket att göra med original titeln att göra? Nej, det kommer troligtvis vara ännu ett meningslöst Fps, som portas till alla format. suck våga satsa på PC spel...

1
Skriv svar