E3-läcka: Halo 4, Halo: CEA, Dance Central 2 och mer

Robot
E3-läcka: Halo 4, Halo: CEA, Dance Central 2 och mer

Ooops Microsoft! E3-sajten på amerikanska Xbox.com råkade läcka stortitlar inför stundande presskonferensen.

#microsoft, #halo-4, #dance-central-2, #kinect-sports-season-2, #halo-combat-evolved-anniversary, #ryse, #kingdoms


Medlem
E3-läcka: Halo 4, Halo: CEA, Dance Central 2 och mer

Men vaddå läcka?! Är det någonstans man får reda på detta så är det där. Därför ingen läcka.. E3 är precis där nyheter som Halo 4 etc hör hemma.

pfff..

Medlem
Skrivet av Heliox:

Men vaddå läcka?! Är det någonstans man får reda på detta så är det där. Därför ingen läcka.. E3 är precis där nyheter som Halo 4 etc hör hemma.

pfff..

Det var inte tänkt att infon skulle dyka upp förrän under/efter presskonferensen Därav läcka!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Heliox:

Men vaddå läcka?! Är det någonstans man får reda på detta så är det där. Därför ingen läcka.. E3 är precis där nyheter som Halo 4 etc hör hemma.

pfff..

Du tror inte att M$ hade tänkt att vänta med den nyheten tills deras presskonferens på e3?
Med läcka menas att det kommit ut för tidigt.

Inaktiv

YESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DD

tror mera att det är PR-trick från MS sida.

Medlem

Mera Halo? Varför har vi så svårt att avsluta spel-serier och tv-serier och film-serier i vår tid? Cash is king antar jag.


signatur

Tempus fugit.

Medlem
Skrivet av Nocturne:

Mera Halo? Varför har vi så svårt att avsluta spel-serier och tv-serier och film-serier i vår tid? Cash is king antar jag.

Klart det blir mer Halo. Om man spelat Halo 3 så vet man att det slutar i stort sett på en cliffhanger. Storyn måste ju fortsätta efter en cliffhanger ^^. Personligen ser jag fram emot det och att fortsätta Master Chief's (Förhoppningsvis) historia :).


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Finish the Fight! Again!

Medlem
Medlem

Dags att fylla sparbössan då


signatur

biltemakörv

Medlem

Hoppas på mer intressanta fiender i Halo 4, och en lite bättre story.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det förvånar mig som webprogrammerare hur man lyckas läcka sådana saker på en sajt om det inte var med mening...
Taskiga redaktörer i guess eller kli i "post" fingret?

Inaktiv
Skrivet av Nocturne:

Mera Halo? Varför har vi så svårt att avsluta spel-serier och tv-serier och film-serier i vår tid? Cash is king antar jag.

Jadu, finns mycket som gott kunde avslutats, Call of duty spelen, fifa, tiger woods serien, mario, sonic, medmera.


signatur

Knower of the unknown

Medlem

Halo 4 !! Hoppas Bungie gör klart själva master chief storyn snart.

Medlem

Ja men då kunde ni väl vänta med att yppa detta EFTER presskonferenserna så vi kunde få höra det när dem utannonserar det.
FZ... Jävla idioter!

Medlem

stor titlar? nej.

Inaktiv
Skrivet av Hannu87:

stor titlar? nej.

Är inte en stor titel ett spel som säljer och är stort?

Medlem
Skrivet av Nightswipe:

Ja men då kunde ni väl vänta med att yppa detta EFTER presskonferenserna så vi kunde få höra det när dem utannonserar det.
FZ... Jävla idioter!

Eller så kunde du bara skippa att läsa det....


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Yes ett Halospel utan Bungie vid rodret! detta kan bli episkt... eller katastrof beroende på om dom inte vågar göra nått annorlunda eller inte

Medlem

Bara det kommer till PC så, annars kan dom dra åt helsike.


signatur

Meep!

1
Skriv svar