Tomb Raider släpps nästa år

Robot
Tomb Raider släpps nästa år

Nystarten för Lara Croft väntas ut under hösten 2012.

#crystal-dynamics, #tomb-raider, #microsoft


Medlem
Tomb Raider släpps nästa år

Det låter definitivt mer troligt än 2011.
Trailern är fantastisk, även om den inte alls visar hur spelet kommer att vara.

Medlem

Haha, var inte bara jag som störde mig lite på hennes stönande alltså. Men det såg väldigt läckert ut.

Medlem

Sa till min polare medan vi såg på det att folk säkerligen skulle gnälla på spelet nu när Lara är mer mänsklig istället. Människor stönar, speciellt under stor stress och ansträngning.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Sa till min polare medan vi såg på det att folk säkerligen skulle gnälla på spelet nu när Lara är mer mänsklig istället. Människor stönar, speciellt under stor stress och ansträngning.

Håller med, försök själv att gå igenom vad hon antagligen kommer göra, helt tysta, supermän 8)


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Inaktiv

ser fram emot detta och fan ta CD om de slarvar med spelet.

Medlem
Skrivet av kaem79:

ser fram emot detta och fan ta CD om de slarvar med spelet.

Verkligen!

Medlem

Det här spelet verkar erbjuda något häftigt

Medlem

Ser väldigt bra ut från den gameplay dom visat hitills. Verkar bli den energikick Tom Raider behöver!

Medlem

Tomb Raider - eller Tortera-snygga-tjejen-simulator. En hejdundrans massa blod, skrap- och brännsår, penetrering, gapande och allmänt skräckslag. Men det kan väl säkert bli bra ändå.

Medlem
Skrivet av Pettor:

Ser väldigt bra ut från den gameplay dom visat hitills. Verkar bli den energikick Tom Raider behöver!

Var kan man se gameplay? Jag menar inte att jag inte tror dig, utan att jag vill se

Hade hoppats slippa de där superhoppen-greppa-tag-i-kanter hoppen á la vanliga Lara Croft..men men det ser väldigt bra ut ändå


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Pettor:

Ser väldigt bra ut från den gameplay dom visat hitills. Verkar bli den energikick Tom Raider behöver!

Var kan man se gameplay? Jag menar inte att jag inte tror dig, utan att jag vill se

Här har du

http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-tomb-raider/714828

Medlem

Jag har aldrig varit en superstor Tomb Raider fantast men det här ser helt otroligt ut måste jag säga!
Grafiken är urläcker och gameplay såg minst sagt realistisk ut! Hon hostar och mumlar för sig själv i ren panik vilket man absolut inte brukar se, åtminstånde inte ofta. Sen gillar jag sättet hon vrider tillbaka huvudet och kollar över axeln hela tiden när hon simmar igenom den trånga grottan ungefär i mitten av filmen.

GOTY 2012 kanske?


signatur

Game long and prosper

Medlem
Medlem
Skrivet av Pettor:
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Pettor:

Ser väldigt bra ut från den gameplay dom visat hitills. Verkar bli den energikick Tom Raider behöver!

Var kan man se gameplay? Jag menar inte att jag inte tror dig, utan att jag vill se

Här har du

http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-tomb-raider/714828

Tack så sjukt mycket!
Jag undrar hur jag kan ha missat den :/

Det ser i alla fall grymt ut!

1
Skriv svar